Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › VIND på Waveclassic i helgen!
-
Svar till:
määän, hur löser man kylningen av ölen?
[/ QUOTE ]
Eftersom du ställer upp som speaker under eventet så kommer jag personligen sponsra dig med ett litet ”WaveClassic-kit” bestående av:
1. Kylväska (rymmer upp till 8 burkar people-beer)
2. Ölöppnare
3. Cigarett-tändare
4. Mintpastiller
5. LypsylKylväskan får du själv fylla med innehåll, men annars är det väl i princip allt som man behöver för att genomföra ett WC?!
-
Svar till:
6. toapapper
ett måste på WC!
/Adde
[/ QUOTE ]
Haha…helt riktigt! -
Skulle inte tro det!!!
Har tävlat i bodybuilding i 3 år så kom inte å snacka om att han skulle trampa mig på tårna LOL.
Det är en sak som jag kan utantill. Så Adde LOL -
samt 170 gig musik, plockar med min hd så har vi ett digert utbud av reggae, dub, dance hall, rootsreggae, funk å ganska mycket annat!
-
Hehe tjenare kompis, jag har tävlat 2000, 2001, 2003, 2004 och 2005.
Ditt drag
/adde
-
Svar till:
samt 170 gig musik, plockar med min hd så har vi ett digert utbud av reggae, dub, dance hall, rootsreggae, funk å ganska mycket annat!
[/ QUOTE ]
Faen Ola! Tanka lite härlig döds-metall från mig först!
-
”Skulle inte tro det!!!
Har tävlat i bodybuilding i 3 år så kom inte å snacka om att han skulle trampa mig på tårna LOL.
Det är en sak som jag kan utantill. Så Adde LOL ”HAHAHAHA. tråkit serios snubbe
men ja tror nog att tillome du å dina 3 år får lägga dig när stylepimpz pimpar in me sina feta kcal nutella
-
GÖTT OLA!!!
Men det räcker med REGGEA, ROOTSREGGEA OCH RAGGAMUFFIN. Det är ju det folk generellt gillar mest ;o)
-
hela arkivet åker med, lika bra så!
siktar på att dyka upp vid 9 draget. -
Svar till:
Skulle inte tro det!!!
Det är en sak som jag kan utantill. Så Adde LOL[/ QUOTE ]
åå åå .. min farsa är faktiskt snickare så han tar sin hammare och slår dig.. så det så…. BUhuuuääääää
Logga in för att svara.