Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vind site Båtvädret !

• krille

Medlem
    28 maj, 2002 vid 11:34

Kanon, dock verkade talsvar ha åt hel….. fel. I alla fall för Sandhamn-Landsort då den sa rätt på styrka men fel riktning jämfört med webben. Dock sa hon i luren att den var under utveckling så man skall väl ha förtröstan antar jag, allt sånt här nytt är ju kanon.
    Mer sånt här tack………
    //Krille

• calle

Medlem
    28 maj, 2002 vid 14:44

Hmm, är inte du på Torö idag?
    / Calle

• krille

Medlem
    29 maj, 2002 vid 07:06

Sitter fast i jobb-träsket varje dag denna vecka till kl 17:00, men några repor vart det på Skälåker innan det vart kväll.
    //Krille

• boman

Medlem
    29 maj, 2002 vid 07:34

Hur funkar Torö på ost, nord ost ?
    Ringde Landsort igår, 14m/s och 73 grader

• krille

Medlem
    29 maj, 2002 vid 07:56

Ost till SydOst funkar klockrent, vind från vänster på stenstrand. Dock fungerar Nordost inge vidare enligt min mening, även om en del påstår det. Dvs 73 grader e ruttet medans 90 och vidare fungerar.
    //Krille

• steffo

Medlem
    29 maj, 2002 vid 09:03

Vi var några som seglade 5.3 i måndags på 80 grader utan problem.

• krille

Medlem
    29 maj, 2002 vid 11:02

Jag vet även att Thomas och Peter m.fl körde 5.3 igår på Torö , det är väl bara att backa lite rå när det gäller att det fungerar. Dock är det ju så jävla platt på Torö då, att man kan ju frågasätta om det är värt resan ut? Jag själv skulle inte åka dit med prognos på NO, utan skulle då åka till andra närmare ställen som tex Skälåker där du själv var igår. Dock missade jag ju konfekten då man var lite sent ute pga jobbhelvetet…….men ändå.
    //Krille

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vind site Båtvädret !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.