Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › VIND TISDAG ! , Apel i retur !
-
VIND TISDAG ! , Apel i retur !
Publicerad av drakglenn på 15 juni, 2004 vid 05:04Apelviken i retur !?!
För er som orkar (eller missade måndagen) ser tisdagen att bjuda på ÄNNU mer vind än i går, shit……
Enligt prognoser ska det spricka upp på eftermiddagen o bli sol – igen,
Ahh… livet är skönt mot oss vindsurfare nu….//Glenn – som siktar på Apel – igen
the_novice svarade 20 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Fan vad gött…. nu börjar man få lite statistik att tala om. 7 dagar med planing de senaste 10 dagarna.
-
Japp. Passa på nu gubbs. Efter midsommar blir det traditionsenligt bleke…
-
Körde till tio igår och var i säng halv ett efter att ha lämnat Ior (flå’t Ian) i Fiskebäck. Klockan ringde 05.30 men det var liksom inte lönt…
Vem var det som körde över mig med en ångvält?
/adde
-
inga problem med uppsatsen, med kaffe är allt möjligt!
Och detdär med ångvälten, jag vill inte nämna några namn (hostharkelbassehostharkel) men var det inte någon som verkade lite pjutt på att du körde ner juniorer?
-
Ja där fick du så du teg Adde. Jag kände att jag inte kunde ta mig upp redan igår kväll framför fotbollen.
Ior… ha ha… våran bil är full idag också….
-
Yaou… gick inget av igår så kommer det deffinitivt göra det idag…..
-
Nää, det verkar för farligt för att ge sig ut idag grabbar! Stanna hemma så bjuder jag på fika.
/Mamma -
Var nere 0900 körde lätt överriggad 5.0 fin vinkel på hoppen. Vid 12 vred vinden mer mot nord och vågorna försvann.
-
Fy fan va jag är avis på er som bor vid havet…En annan får stå och dra rigg på insjö i 3 m/s….
Men igår hade vi 8 m/s… men då jobbade en annan förstås, men min svärmor var ute på sjön, kul för henne!!! -
Du får la ta och resa hit lite snabbt så du kan få lite vind? För vad jag vet skall det inte sluta blåsa fören sent sent sent…
Logga in för att svara.