Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vinden är tillbax i skaune
-
Vinden är tillbax i skaune
Publicerad av stellan på 30 maj, 2004 vid 18:29Imorgon blir det åka av. O SO – Lutar åt Lundåkra. Det ska även bli solsken och 18 grader. Äntligen!! Vilka är på?
arnold svarade 20 år, 5 månader sedan 14 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
någon man kan åka med från malmötill näset???
slå en signal 0702726067
FF
-
Henke Skejtare och jag skall akutbanta 20 kilo under natten så att vi också kan haka på!
-
Tyvärr skall till Ä-holms djurpark! Tisdag Lundåkra, däremot, får nog ta MC 158 brädan efter helgens middagar!
-
hmm ingen lundabo som ska ner … då kanske man kan klara tentan istället då
-
fredde.
jag ska nog ner.. om jag kan få låna bil. åker nog inte så tidigt dock. kan ringa om det blir av.hur går det att lära sig i ljunghusen? blir djupt rätt fort och är en del stora vågor va?
kan man köra på tippen istället vid O-SO? -
Kan inte bestämma mig om det blir Ljunghusen eller Lundåkra. Det ser ju ut att komma lite mer vind i Ljunghusen… Meeeeeeeeeen Lundåkra kan å andra sidan vara jävligt gut. Finns det någon som ska ner till Ljunhusen som man kanske skulle kunna ringa för en vindprognos?
/Freddan
-
jag drar från helsingborg till ljunghusen nu har plats i bilen ifall någon ska med på vägen. 0703333508 e ju isåfall kring malmö om cirka 40min
Logga in för att svara.