Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vinden kommer!
-
Vinden kommer!
Publicerad av kungdenknege på 29 mars, 2003 vid 12:49…till Skåne imorrn verkar det som. Någon som ska ut?
anonym-anvandare svarade 21 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Ser bra ut här oxå Friska västvindar kan funka som premiär dag. Huva eller inte huva, det är frågan.´
SURFSUGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Var kör du då? Har för mig att du är stlms-kis…
Funderar på björkvik…/Fjant
-
Japp, du hade rätt! I dag söndag så blir det en snabb rajd på Stora Värtan uppe vi Djursholm (fint ska de vara) .
Blåser enligt bra källa tungpung där nu!!!!
Jag kör om ca en jävla timme….. Väntar på bil……
-
Testar också lyckan nu.. lite sent, men det ska ju blåsa upp sent så.. Ses på Visby kallbadhus ?!
-
Var nere vid Bosöns strandkant, Lidingö. Såg riktigt bra ut idag! Lite flytande is kring bryggorna men annars öppet. Blåste ungefär 8-9 m/s.
-
Snart snart! Kommer ner runt 9-12 maj om jobbet tillåter!
Då händer det saker!Ha d gott o klappa lite på klapperstenarna från mej;)
-
Varför var du inte ute igår? Blåste hur bra som helst – dessutom var det en najs solnedgång! Ska ju hålla i sig i veckan verkar det som (även om det inte ser mycket ut idag). Det är säkert många som ska till Paddy och kolla läget i morgon, men senare i veckan – ABSOLUT!
-
Tjena! Vart på väg ut men diverse problem med utelåsning & skit stoppade mig =/ Nu är det på gränsen men jag hör av mig imorrn om det friskar i. Sen på onsdag bär det av till Åre /Eli
-
Men var var du Eli???
Vi var ju 7 pers ute på vattnet, och jag körde 5.0 med tryck på slutet!
Gå i skolan är inte en ursäkt!!!
Ola
Logga in för att svara.