Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vinden kommer komma på lördag

• Vinden kommer komma på lördag

Publicerad av hakuna på 1 juni, 2004 vid 21:11

Jepp, på lördag är det enligt uträkningen dags för våran andra bebbe att komma ut, och det verkar ju stämma bra med SMHI:s prognos för helgen. Så gubbs och gumms, det är bara att rigga upp! Jag verkar ju inte få surfa iaf… Men, det skall bli kul ändå. Vi vet inte om det är en kille eller tjej än.
    Idag gick jag på 3 mån. pappaledighet, och jag hade beställt kortbyxväder from idag och det verkar som det funkar än så länge iaf.

/Niclas

kamaaina svarade 20 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • tabi

Medlem
    2 juni, 2004 vid 11:33

grattis till bebben men tråkigt med surfet dock!

• the_novice

Medlem
    2 juni, 2004 vid 13:46

Är det inte plus/minus två veckor på sådant?

Prognosen har också ändrat sig så nu blir det väl på måndag istället;
    Fre: Sydväst, 4-8 m/s Dygnets högsta vindhastighet 8 m/s.
    Lör: Nordväst, 2-6 m/s Dygnets högsta vindhastighet 8 m/s.
    Sön: Väst, 4-8 m/s Dygnets högsta vindhastighet 9 m/s.
    Mån: Väst, 9-13 m/s Dygnets högsta vindhastighet 14 m/s.

• freerider_swe

Medlem
    2 juni, 2004 vid 14:14

våran lilla tjej kom 19 dagar för sent… smirk.gif
    fast å andra sidan så vill man ju inte vara allt för otillgänglig när vattnet går

• dixon

Medlem
    2 juni, 2004 vid 16:18

Låter inte alls kul, det där… NOT. Ska förresten till SKAUNE i helgen så det blir inget surf på ett tag. Har ju dock surfrullen som jag kollar igenom varje kväll för att stilla abstinensen.

• kamaaina

Medlem
    2 juni, 2004 vid 17:11

Det är det jag har beräknat hela tiden, jobbar nämligen fram till söndag kväll, sedan på måndag då smäller det igen…ha ha

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vinden kommer komma på lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.