-
Vindmätare
E det någon som har tips på en bra vindmätare och inköpsställe ?
Det jag behöver är en trådlös givare som mäter riktning och hastighet, som sen kan kopplas till dator allt direkt till nätverket !
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vindmätare
E det någon som har tips på en bra vindmätare och inköpsställe ?
Det jag behöver är en trådlös givare som mäter riktning och hastighet, som sen kan kopplas till dator allt direkt till nätverket !
http://www.oregonscientific.se/ wrm100n
Bra grejjer som fungerar ca 2500kr
På deras sida kan du ladda ner programvaran om du vill se hur det fungerar på datorn.
Teknikmagasinet har en avancerad väderstation med regn och vindmätaresom verkar bra, Ventus W155 1299.00kr
Hoppas du tänkt sätta den nära kitebeach, annars kan du köpa en vindmätare till mig så kan jag sträcka ut den från jobbet:wink:
Ja just de ja . Men du måste ju oxå skaffa en .
Jag hade tänkt hissa upp min på balkongen . fritt blås därifrån förutom sv
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vindmätare
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.