Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindmätaren Lillis (BETALNING, nytt nummer)

• Vindmätaren Lillis (BETALNING, nytt nummer)

Publicerad av hengo på 26 maj, 2009 vid 21:07

Pratade med Ludvig ikväll, han har bytt nummer på vindmätaren då det är dags för ny betalning!

200kr för den som betalade förra året och 350kr för oss som inte betalade förra året (han har namnen, hehe)

skicka mig ett mail för hans kontouppgifter henningsandstrom(SNABEL-A)gmail.com

Om någon har förslag på hur vi skulle kunna fixa en wifi/3G lösning (läs: få tummen ur och verkligen styra upp nåt!) så är det ju najs! Annars casha in och var glad

calle_b svarade 15 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • calle_b

Medlem
    27 maj, 2009 vid 05:28

Strålande mister män. Ses vi idag? Überdrag de lux lovar 9 av tio prognoser.

För övrigt vore det ju inte fel med en modernare tappning av vindmätare med den teknik du
    du pratar om… Bli väl samma pengar/person tänker jag, då vi är ett gäng.
    Själv har jag riktigt dålig koll på vad som vore bra, och funkar i längden. Tips någon???

Må så gott

• kinghippo

Medlem
    27 maj, 2009 vid 06:07

ICE.net har en trevlig lösning med månadskostnad från 49kr.
    http://butik.ice.net/

Simpelt att använda, man får ett trådlöst modem från dom som fungerar precis som ett adsl/kabel-modem.

• chrilleg66

Medlem
    27 maj, 2009 vid 08:17

mätaren sitter numera på plats igen.. skulle behövt svets för att få dit den på samma ställe men den sitter och snurrar…

• calle_b

Medlem
    27 maj, 2009 vid 12:08

kanon! Jag kommer nog loss från jobbet snart, bör vara på plats runt 16 om gud (chefen) vill…

Fridens!

• hengo

Medlem
    29 maj, 2009 vid 11:17

jo fan vi skulle haft en webblösnig…

Föreslår att alla cashar in som vanligt detta året, så får vi smida lite seriösa planer, kanske fixa en klubb som anders snackade om (eftersom att vi då kan få bidrag). också smäller vi upp en fetare station till nästa säsong

Typ?

🙂

• calle_b

Medlem
    29 maj, 2009 vid 14:33

Bra skit. Gärna en som inte pratar nordligt hela tiden. Hengo-dude, kan du maila mig kontonr-et som pengarna ska in på? Ut å surfa, jag kom nyss från Lillis, bra macka i 5.3:an och Chrille var ute med gött drag med 13-draken.

• johan_m

Medlem
    30 maj, 2009 vid 14:12

Ja jag önskar verkligen att jag hade haft mina grejjer uppe i Umeå efter dom här dagarna.. Det är ingen av er umesurfare som vill ha en banankartong med Boards år 04-07/08 samt några andra vindsurfingtidningar från samma årgångar. Hör av er och kom och hämta isf, annars åker dom i pappersinsamlingen i flytten om 1v.

• hengo

Medlem
    1 juni, 2009 vid 12:14

Calle jag PMat uppgifterna till dig. Vilken grym helg vi haft! Bästa på länge, skönt att ha en vettig ursäkt till att man inte sett en match på detta brännbollshelvete också.

• calle_b

Medlem
    1 juni, 2009 vid 12:52

PM mottaget. Händerna blöder, leende från öra till öra. Liiiiiite mer vågor vore dock otroligt trevligt. 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindmätaren Lillis (BETALNING, nytt nummer)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.