Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vindregister på Nitro 10?

• mrmille

Medlem
    24 april, 2006 vid 19:07

20-33 knop om man tittar på kite-surf.com
    http://www.kite-surf.com/userreviews/index.php?bid=&kid=1&opid=3&KitesOnly=1&company_id=3#Sprungpunkt

verkar ju lite missvisande kanske

• bohm

Medlem
    24 april, 2006 vid 19:18

33 knots är 17 m/s… då får man va bra fet om man ska hålla i en 10:a…. folk har ju ingen uppfattning om nånting

• jonaish

Medlem
    24 april, 2006 vid 20:06

E det bara jag som har en Cabrinha Co2 14m2 lr va fan ??

lr e ni bara slöa å inte vill säga ?!?!

• pjoter

Medlem
    24 april, 2006 vid 20:19

jona… de e samma vindregister som alla andra kites i den storleken.. typ 6-9 m/s. kanske nån m/s till om du är en tuffing..

haha, 33 knots…… de e hårt!

• jonaish

Medlem
    25 april, 2006 vid 06:06
    pjoter wrote:
    jona(S)… de e samma vindregister som alla andra kites i den storleken.. typ 6-9 m/s. kanske nån m/s till om du är en tuffing..

TACK ska du ha Pjoter mannen…….!!

• bboatb

Medlem
    25 april, 2006 vid 18:13
    pjoter wrote:
    jona… de e samma vindregister som alla andra kites i den storleken.. typ 6-9 m/s. kanske nån m/s till om du är en tuffing..

På en tia?Jag väger drygt 60 kg och jag kan inte köra på en tia när det är 6 ms..det är ju knappt så jag kör med min 16 då(och tar höjd) men 6-9 på en tia är väl lite väl optimistiskt?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vindregister på Nitro 10?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.