-
Vindsäkert ställe i juni inom europa?
Hej,
Är det någon som har ett bra tips på ett vindsäkert ställe i juni som även passar för barnfamiljer? Har ni även tips om något bra all inclusive hotell vore det toppen./Johan
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Vindsäkert ställe i juni inom europa?
Hej,
Är det någon som har ett bra tips på ett vindsäkert ställe i juni som även passar för barnfamiljer? Har ni även tips om något bra all inclusive hotell vore det toppen.
/Johan
Jag brukar rekommendera Gardasjön (Riva och/eller Torbole), och brukar få skit för det av de som vet bättre här ;), men jag har varit där med familj med barn från två upp till tolv, och vi trivdes. Bra mat, schysst boende, och bra vind, även om inte alla här tycker den räcker 😉
Annars har jag hört goda ord om Karpathos, men jag har aldrig varit där.
Franska rivieran i krokarna av Leucate är rätt vindsäkert, tack vare Tramontana-vinden. Tarifa i sydligaste delen av Spanien är oxå vindsäkert.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Vindsäkert ställe i juni inom europa?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.