Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vindstyrke mätare
-
vindstyrke mätare
Publicerad av mjersen på 3 januari, 2005 vid 18:31nån som vet var man kan köpa på en vindstyrkemätare till ett hyffsat pris?? så en på clasohlson men den kostade 700spänn…
luuddee svarade 20 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
kaiser har en vet ej om han vill sälja den .. men vafaen man använder juu aldrig dem.
-
har dåligt med pengar nu.. men jag kan höra av mig om ja behöver en senare..
-
Jag såg en på Jula som kostar 499 spänn. Jag vet dock inte om den e någe bra. Ni hittar den genom att gå in på http://www.jula.se och söka på vindmätare.
// Micke
-
du kan få min blåa Silva för en femhundring, köpt för 1499kr. Jag använder den inte så mycket, som mitt fuktiga långfinger.
-
Efter 1 vecka behöver man ingen vindmätare!!! Muta vindgudarna för pengarna istället.
-
Det är väldigt bra med en vindmätare ur säkerhets synpunkt speciellt om du är först på plats eller är nybörjare. Men ta en beg. folk vill ju sälja sina har själv blivit av med min skall köpa en ny eller beg. så fort jag kan.
-
mm kan ju vara bra om man e först, eller vill slippa blåsa upp den mindre av dom om man nu har d alternativet.
Själv brukar jag kasta upp ludde först för att på så sätt veta om jag oxå kan åka.
-
Måste testa Luuddee tricket näsrta gång!
För vem fan orkar kasta upp dig i luften Micke!
-
Tur man har ett starkt psyke så man kan utstå denna massiva mobbing.
Nä seriöst börjar fan bli sugen på lite surf nu asso!
Bifogar en bild i brist på annat… -
fan tur att jag har ont i handen så att jag ändå inte hade kunnat kajta…
Logga in för att svara.