Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VINDSUFRING FILM 2… Häng med på brädan!

• VINDSUFRING FILM 2… Häng med på brädan!

Publicerad av drakglenn på 29 juni, 2004 vid 08:50

Hej alla surfgalningar……

Eftersom förra filmen fick sånt fantastiskt laugh.gif bra mottagande här på konfen har vi nu klippt ihop en ny film

Film matrialet spelades in i Billdal söder om Göteborg tidigt 99 och var ett test för att se om video prylarna klarade vattnet & kommande film utmaningar……

Även denna dag bjöd på sol och bristfällig vind, ändå lyckas vi segla 5.0,

Tanken med förra filmen “MY DREAM” var att filmen skulle ses ur ett drömmande perspektiv, med denna film “Join the freeride” är tanken att försöka förmedla den grymt sköna känslan med vindsurfing.(nästan lite porrigt där wink.gif)

Så höj ljudet och HÄNG MED EN SVÄNG PÅ BRÄDAN!!!! smile.gif

http://ftp.surfzone.se/pp/showphoto.php?photo=527&sort=8&cat=all&page=8

(Ca 9Mb)

Filmen finns med hög upplösning på Divex, förhoppningen är att den kommer upp på steffos FTP till helgen, (när man kör divexn på helskärm känns det som man seglar själv wink.gif)

//Glenn

drakglenn svarade 20 år, 5 månader sedan 27 Medlemmar · 34 Svar
  • 34 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    29 juni, 2004 vid 09:02

Grymt läcker film. Härlig fartkänsla. Snacka om att man blir sugen. Tittar ut från kontoret och ser flaggorna står rakt ut. Tur man har semester snart.

/Pelle

• sinclair

Medlem
    29 juni, 2004 vid 09:09

Kanon film!!!

• vinta_kestrel

Medlem
    29 juni, 2004 vid 09:19

Härligt! Bra val av låt också. Hade ståpäls på armarna smile.gif Har skickat den till mina ikke-surfande vänner så att de fattar lite vad det handlar om – feeling!

btw, 3mm USQuicklock funkar bäst. 2mm böjer sig lite när man skruvar. Det var tydligen en 3mm jag hade när jag körde på grund för ett tag sen. Funkade ju klockrent.

• lundvall

Medlem
    29 juni, 2004 vid 09:39

Får la hänga på och berömma dig med smirk.gif Grymmt skön film!, får mig att tänka på igår, körde 6.0 och bara speedade som ett as, helt underbart, synd bara att jag hade stora brädan med mig… Annars hade jag kört Axxis med grin.gif cool.gif

Och vad är de för kamera ni använder, vad kostade de den när ni köpte den? Skulle vara underbart om man kunde göra sådanna filmer med!
    Keep up teh good work!

• imported_macts

Medlem
    29 juni, 2004 vid 09:54

Grymt bra! skön känsla.

• lajvarn

Medlem
    29 juni, 2004 vid 09:58

gäller å försöka köra ihjäl polaren! helt underbar film wink.gif

• beny

Medlem
    29 juni, 2004 vid 11:03

Svar till:

gäller å försöka köra ihjäl polaren! helt underbar film wink.gif

[/ QUOTE ]

hehe. tänkte precis säga det, lite dödsförakt är aldrig fel.
    grymmt skön film!

• bonasurf

Medlem
    29 juni, 2004 vid 11:22

Mer narrativ film än så får man leta efter. Riktigt fin känsla. Känns nästan läckrare än i verkligheten.

Ponera en riktigt hög loop två kameror en på vattne och en på huvudet. Klipp ihop och sjukt fin översikt.

• freerider_swe

Medlem
    29 juni, 2004 vid 11:23

snacka om porrigt…nu suger surf-tarmen värre än vanligt.

Bara att buga sig för en fantastiks produktion

• brutus

Medlem
    29 juni, 2004 vid 11:44

tackar o bockar ödmjukast, vikken rulle! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

mer mer mer vill ha mer, en me loopar o jävelskap hehe, så att jag inte behöver (?) jobba mer idag utan softa med surfrullar!!!

snygga gippar! /M

• kamaaina

Medlem
    29 juni, 2004 vid 13:00

Klockrent som alltid….dags att gora ett tv-spel av dina surffilmer snart, sjaelv far jag inte tummen ur for att kopa en egen dvkamera.
    /F

• mjunken

Medlem
    29 juni, 2004 vid 13:17

En ruggigt B fråga men vilket visnings program ska man ha till formatet wmv?????

• rabbit

Medlem
    29 juni, 2004 vid 13:22

Svar till:

En ruggigt B fråga men vilket visnings program ska man ha till formatet wmv?????

[/ QUOTE ]
    Windows Media Player.

Tack för filmen! Grymt bra!

/kaninfaan

• mjunken

Medlem
    29 juni, 2004 vid 13:36

Funkar inte för mig. Den “laddar codec” men sen blir något fel, så jag hör bara ljudet 🙁

• anonym-anvandare

Medlem
    29 juni, 2004 vid 13:42

Svar till:

Funkar inte för mig. Den “laddar codec” men sen blir något fel, så jag hör bara ljudet 🙁

[/ QUOTE ]
    Har du provat att ladda hem senaste Windows Mediaspelaren?
    http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=sv&categoryid=4

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VINDSUFRING FILM 2… Häng med på brädan!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.