Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VINDSUFRING FILM… Häng med på brädan!

• ola_p

Medlem
    9 februari, 2004 vid 07:50

Klart cool… Kollade på den i skolan istället… Det var ju inte utan att det sög lite i surftarmen..

• drakglenn

Medlem
    9 februari, 2004 vid 08:18

OJOJOJOJ TACK, verkligen kul! laugh.gif

Jag hade aldrig kunnat drömma om detta mottagande….

Att filmen som för mig är ett skönt minne & fungerar som ”vinter helare”, även enligt er var bra är verkligen kul…….

Sorry att jag inte svarat, var borta i helgen, men nu minsann……..

Många goa skratt när jag läste era svar grin.gif
    visst är det Ekman prylar och Mike oldfild som spelar,
    på spiken där grin.gif

Använder programmet Adobe premier 6.0, då jag saknade videokort vände jag mig till min barndomskamrat(Thomas H.), vi satt och knepa ihop denna film, jag pekade, han meckade Adobe, Tack Thomas.

Har nu skickat in den fulla versionen på FTPn, filen är på 56 mb och gissnings vis hamnar den under ”Nya”.
    Konfmaster lägger väll upp den när han kan, (har skickat ett mail till honom).

Den borde ploppa upp Här:

ftp://ftp.steffo.nu/nya/

Finns par filmer till, ska kolla vad jag hittar….

Det som verkligen är kul är att jag hittade svin grymt nytt material till nästa film, allt är filmat från brädan!!!

//Glenn

• sinclair

Medlem
    9 februari, 2004 vid 08:34

Klockren filmsnutt!

• lundvall

Medlem
    9 februari, 2004 vid 12:00

jo, den var alltvärd att ta en titt på!
    good job!

• drakglenn

Medlem
    9 februari, 2004 vid 14:10

Tackar…….

Nu ligger hela filmen i stort format på FTPn smile.gif

ftp://ftp.steffo.nu/nya/040209/

Om nån får problem att se den kan jag rekomendera VLC
    (ett tips från konfen)

http://www.videolan.org/vlc/index.html

//Glenn

• ola_p

Medlem
    9 februari, 2004 vid 16:00

Oj… Ibland tänker man inte långt… det är nog jag som nämnt vlc några gånger…
    det funkade fint i vlc upptäckte jag… blush.gif Ibland e man inte lite seg…

• xavier

Medlem
    9 februari, 2004 vid 16:47

det skönaste jag sett på ett bra tag.. känns som man är ute själv och leker!

headcam är inte att underskatta!

• smurff

Medlem
    9 februari, 2004 vid 19:34

Fanatiskt bra film, allt såg så jäkla skönt avslappnat ut eller var det musiken som bidrog till det smirk.gif. Man kanske skall börja filma sina surfturer. tongue.gif Är kameran vattentät? för det måste jag ha iallafall. Grymt!
    fortsätt så, så djävla gött…… grin.gif

• xavier

Medlem
    11 februari, 2004 vid 07:06

man får hoppas att det är vattentät. annars blir man mer förbannad än vanligt när man får kastfall! wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VINDSUFRING FILM… Häng med på brädan!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.