Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › VINDSUFRING FILM… Häng med på brädan!
-
Klart cool… Kollade på den i skolan istället… Det var ju inte utan att det sög lite i surftarmen..
-
OJOJOJOJ TACK, verkligen kul!
Jag hade aldrig kunnat drömma om detta mottagande….
Att filmen som för mig är ett skönt minne & fungerar som ”vinter helare”, även enligt er var bra är verkligen kul…….
Sorry att jag inte svarat, var borta i helgen, men nu minsann……..
Många goa skratt när jag läste era svar
visst är det Ekman prylar och Mike oldfild som spelar,
på spiken därAnvänder programmet Adobe premier 6.0, då jag saknade videokort vände jag mig till min barndomskamrat(Thomas H.), vi satt och knepa ihop denna film, jag pekade, han meckade Adobe, Tack Thomas.
Har nu skickat in den fulla versionen på FTPn, filen är på 56 mb och gissnings vis hamnar den under ”Nya”.
Konfmaster lägger väll upp den när han kan, (har skickat ett mail till honom).Den borde ploppa upp Här:
Finns par filmer till, ska kolla vad jag hittar….
Det som verkligen är kul är att jag hittade svin grymt nytt material till nästa film, allt är filmat från brädan!!!
//Glenn
-
Tackar…….
Nu ligger hela filmen i stort format på FTPn
ftp://ftp.steffo.nu/nya/040209/
Om nån får problem att se den kan jag rekomendera VLC
(ett tips från konfen)http://www.videolan.org/vlc/index.html
//Glenn
-
Oj… Ibland tänker man inte långt… det är nog jag som nämnt vlc några gånger…
det funkade fint i vlc upptäckte jag…Ibland e man inte lite seg…
-
det skönaste jag sett på ett bra tag.. känns som man är ute själv och leker!
headcam är inte att underskatta!
-
Fanatiskt bra film, allt såg så jäkla skönt avslappnat ut eller var det musiken som bidrog till det
. Man kanske skall börja filma sina surfturer.
Är kameran vattentät? för det måste jag ha iallafall. Grymt!
fortsätt så, så djävla gött…… -
man får hoppas att det är vattentät. annars blir man mer förbannad än vanligt när man får kastfall!
Logga in för att svara.