Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurf läger för tjejer 2009?

• Vindsurf läger för tjejer 2009?

Publicerad av ccarro på 15 mars, 2009 vid 20:36

Hej allihopa! Detta är mitt första inlägg. (Bara ville säga det 😉 )
    Är det nägon som vet ett läger i juni, som tar in tjejer som är yngre än 15 också?
    Jag har surfat rätt läge, så det är ok om inte alla är i min ålder. Helst med övernattning om det inte ligger i skåne.
    Hoppas att ngn svarar. :laugh:

kesse svarade 15 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • surfslusken

Medlem
    15 mars, 2009 vid 21:04

@CCarro 534972 wrote:

Är det nägon som vet ett läger i juni, som tar in tjejer som är yngre än 15 också?
    Jag har surfat rätt läge, så det är ok om inte alla är i min ålder. Helst med övernattning om det inte ligger i skåne.

Mmmmmm…….näe, de va inget.

• kapten-k

Medlem
    15 mars, 2009 vid 21:21

Känner inte till nåt läger. Det bästa är nog att ta sig till habojung eller klagshamn på blåsiga dagar. där finns möjlighet att hyra samt gott om tips från folk på stranden.

• joachim_larsson

Medlem
    15 mars, 2009 vid 22:14

@CCarro 534972 wrote:

Vi har flera läger för ungdommar 16:e Maj Lerum, 14-17:e Juni Sandhamn men om du surfat länge så kan du vara med på TjejCampen i Motala. Idé från första början var på detta läger att låta mammor segla utan sina killar så killarna skulle ta hand om t.ex barnen för det är ett problem att tjejer alltid får stå tillbaka. Så du har massor av alternativ och det kommer flera.

Länge leve tjejer i vindsurfingsporten, det kommer att bli tjejernas år då de återkommer till sporten på allvar.

• badjanne

Medlem
    16 mars, 2009 vid 11:02

Surfers planerar Surfers young gun tour med följande turneplan.
    16-17 maj Varberg
    22-24 maj Haga Park Öland
    15-16 Augusti Lomma alt Klagshamn
    5-6 september Varberg (Final)
    Jag tror något av detta skulle passa dig.
    Detta är preliminärt men håll koll på Surfers hemsida http://www.surfers.se/ så kommer det snart upp.

• dr-masse

Medlem
    16 mars, 2009 vid 12:28

@surfslusken 534976 wrote:

Mmmmmm…….näe, de va inget.

Åh, det där måste ha suttit långt inne…

Vad gäller surfläger för tjejer, kanske en kontakt med Ran kan vara en bra idé?

De brukar ha ett läger på Haga (Öland) varje vår, mig veterligen.

http://www.ranwindsurfing.com/

De verkar ha en vårträff även i år 20-24 maj.

• surfslusken

Medlem
    16 mars, 2009 vid 12:38

@dr Masse 535066 wrote:

Åh, det där måste ha suttit långt inne…

Jo, men mitt sommarläger tar faktiskt inte in tjejer yngre än 18år, okej 17 me målsmans godkännade. (lär ju säker hända!)

• joachim_larsson

Medlem
    18 mars, 2009 vid 17:51

@surfslusken 535069 wrote:

Jo, men mitt sommarläger tar faktiskt inte in tjejer yngre än 18år, okej 17 me målsmans godkännade. (lär ju säker hända!)

Vad då för sommarläger?

• johanc

Medlem
    18 mars, 2009 vid 21:48

mata inte trollen…

• joachim_larsson

Medlem
    19 mars, 2009 vid 06:31

@JohanC 535714 wrote:

mata inte trollen…

Är hungrig nu efter en hel lång vinter.

• stefanlindmark

Medlem
    19 mars, 2009 vid 08:31
    Joachim_Larsson;535740 wrote:
    Är hungrig nu efter en hel lång vinter.

Trollen också

• kesse

Medlem
    19 mars, 2009 vid 19:02

De e väll en RAN kurs vid kristi flygare eller pingst på Haga. Thomas Raask, den stört sköne snubben från Ljungby brukar väll undervisa.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurf läger för tjejer 2009?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.