Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vindsurf på TV??
-
Jag förstår inte hur det här ska kunna bli en rättvis rösning med tanke på att bidragen inte är postade samma dag.
T.ex. om ett bidrag postas några få dagar innan tävlingen avslutas så är chansen större att detta bidrag får högre betyg. t.ex. så hade windsurfing 4.4 (har jag för mig) för några dagar sen, då endast ca 300 pers hade röstat. Förmodligen enbart tack vare hypen här inne på steffo. Men kommer man ta med antal röstande i beräkningarna eller? Bäst vore ju annars att posta sitt bidrag precis i slutet av tävlingen och samtidigt hypa bidraget t.ex. här.Vad tror ni???
-
jag håller med fult ut.! man måste ju gå efter mängden röster. så inte 2 minuter innan de stänger “slusarna”( lr vad fan de har) så röstar en snubbe på “traktorpulling”(som han nydligen lagt in eller som ligger långt ner) så vinner den.. kan FAN inte stämma.
men liksom discovery kanalen. kan fan inte ha ett program som handlar om pansionärer!(tappar tittar Sifror)
och Kikare(Ffs). fan vad boring att komma hem och slå på tv, sen se en snubbe som snackar om kikare
(men det är mina kometarer, e man 50+ kanske det är utmärkta program)
love -
Ajajaj! Hjälp till nu konfen kompisar… Rösta ner killen med den förbannade kikaren !!!
-
Svar till:
Räcker med att rensa en cookie… behöver inte ha massa datorer att göra det från..
[/ QUOTE ]
Funkade ju tok bra det där ju.. Han fick drygt 30 röster från mig.. gick ganska snabbt dessutom han låg på femte plats när jag började nu ligger han i topp..
-
Ha jävligt bra där!
Har jobbat tokigt hårt för att få ner kikaren nu… -
Nu har flygarna hittat sina kompisar och fått dem att rösta, se till nu att tryck ner dem också!
/Niclas – röstade 1 på båda flygarna
-
Tror fler har kommit på det tricket! (även pensionärerna)
Gav 100 röster precis, det är bara att trycka tillbaks i webbeowsern när man röstat och sedan rösta igen…. -
Nackdelen med att spärra sidor från att använda cookies är att man samtidigt loggas ut från steffo!!!!
kom igen nu, ge 100 röster var!
+ 100 ettor till pensionärsjävlarna!//el_duderino
Logga in för att svara.