Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vindsurf på TV??
-
Det känns som att kikarsnubben använder samma taktik för att trycka ner surfarna och höja upp sin förbannade jävla kikare… Hur skulle han annars ha fått över 3000 röster
-
Fixade just 8 st femmor till vindsurfing… Ibland är det najs ha ansvaret för våra 7 servrar på jobbet 🙂
-
Så om jag deletar cookies, kan jag rösta igen då? (kanske macro över natten då)…
-
ja kör de!
några kikarefantaster ska inte få smutsa ner discovery -
Fått upp den från 2.6 till 2.8, helt själv kom igen nu!
-
har inga cookies allt samlas i någon dat fil på vår nya data :S dvs över min förmåga
-
Jag har kommit på en sak som gör att man kan rösta kanske 300 röster/minut. jag har en mu som hete. MX500 tror jag.. den har en bakåtknapp på dig, så jag spammade den samt vänster musknapp ca 100 ggr… och allt räknades, alltså man behöver inte vänta på att den ska ladda
-
Titta igen nu, har lagt ca 500 röster nu!
“Inleder operation mobba-kikare”
-
Svar till:
Titta igen nu, har lagt ca 500 röster nu!
“Inleder operation mobba-kikare”
[/ QUOTE ]
snyggt jobbat.. jävligt snyggt
-
Knatte
Gäst2 oktober, 2005 vid 18:25Men tjejen med pensionärer och deras liv, ser farlig ut
Hon är snart uppe i 6000 röster där… -
Eh… Bra gjort iofs… Ni har kanske sätt att första placering även ger 50.000 pengar???? Undrar om dom kommer att granska röstarna ordentligare längre fram???
-
Vad ska dom göra? Ta bort alla i toppen eller? Jag bryr mig inte om om han får 50k eller inte, bara vindsurfing kommer i tv rutan..
Men seriöst så tror jag dom kommer innom en snar framtid att göra så det kommer 1röst/ip adress…. blir nog säkrare då
*edit*
Jag visst inte att man inte skulle kunna rösta flera gånger egentligen, det bara blev så!
Logga in för att svara.