Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vindsurf på TV??
-
Det står inte att man inte får rösta fler gånger, så det är bara att rösta på!
-
Vet! Har tittat igenom hela sidan och hittade bara “hur dom utsåg vinnaren” inget om hur man ska rösta!
-
Kan man lite javascript så ska det inte vara så svårt att knåpa ihop ett litet script som kan rösta ett par tusen gånger i timmen per klient… Lite svagt att dom inte har ett bättre system för det.
-
nu är han inte ens på topplistan..
smurfen med kikaren ligger i topp… Det är något galet med världen..
-
eller också har någon gjort ett script som ger 1:or till windsurfing? Är det ingen som är bra på script här på konfen som kan ge ettor till övriga förslag och 5:or till Windsurf?
-
Jahapp, dax att dra sitt strå till stacken märker jag…
Öppna följande länk så ska vi se om vi inte kan putsa till siffrorna lite… OBS att ni bör stänga av cookies, åtminstone för mydiscovery.se för att det skall funka… nån som behöver hjälp, så fråga här…
*snip* link deleted
Det kommer att öppnas ett till “röstningsfönster”, som kan ligga i bakgrunden medna ni jobbar med annat… 😉
…och jag har inte varit så dryg att jag lagt ettor på nån annan, jag tror inte det skall behövas om vi är tillräckligt många som kör det här…
OBS, ni måste även tillåta popups… (tack Jox!!)
-
Hm hur ska röstningsfönstret se ut? Är det helt blankt eller? Och ska man ha mydiscovery sidan öppen samtidigt?
-
Aha jag fattar nu… Man måste ha popup-fönster tillåtna, annars kommer det inte upp nått ju…
-
…inser att jag var lite otydlig….
kan lägga in en liten förklarande text i fönstret, men i korthet gör ni så här:
-klicka länken, ett nytt fönster öpnas (fönster A)
-fönster A kommer automatiskt att rösta 5, genom att öppna fönster B
-A fortsätter rösta var 10:e sekund så länge fönstret A är öppet
-B kan vara öppet, så slipper ni hela tiden få nya fönster, och röstningen kan pågå i bakgrunden medan ni jobbar… ju flera vi är som röster ,desto snabbare kommer vi att öka medeltalet…vill ni sluts så stäng bara ner fönster A och B
OBS, cookies måste vara avaktiverat för (åtminstone) mydiscovery.se, annars räknas inte de nya rösterna…
-
gött nu går det typ 10 röster mellan varje gång sidan startas om men medelvärdet har inte rört dig på ett tag nu ju, kan kitarna va inne och sabotera?
-
eftersom vi redan ligger på typ 4000 röster, så krävs det ganska mycket för att öka medeltalet… därför är det ännu viktigare att så många som möjligt hjälper till med detta…
-
vet såg precis när jag postat att den steg
men hur i helvete kan kikarfånet fortfarande ligga tvåa
Logga in för att svara.