Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vindsurfa i mörker
-
Vindsurfa i mörker
Publicerad av ubackudd på 18 december, 2014 vid 17:57För alla som funderat på om man kan vindsurfa med pannlampa. Det går men det är svårt att veta hur nära land man är. Jag la sista gippen på 2 dm djupt vatten, ramlade och fick en fraktur på fotknölen.
deimos svarade 9 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Och folk tycker att “vanlig” vintersegling är hårt… Shit, jag hade aldrig vågat. Kul att du provade, synd med foten.
-
Jag kanske är kandidat till Darwin aword. Men men, no guts no glory 🙂
-
Respekt! Nästan så Mården ligger i lä där…?
Hoppas foten läker snabbt!
-
No brain no pain 🙂 Din film förtjänar att bli global, aldrig sett något liknande.
hälsningar från vintrigt Gästrikland
Christer O
Proud member of Tungsurf -
Kul att ni gillar min galenskap 🙂
Foten käns redan bättre. Det gick åt lite skruvar och plåtbläck för att få alla benbitar på plats. Läkare och sköterskor på operation på Mölndals sjukhus var helt fantastiska! Blev väl omhändertagen där. Stort tack till dem. En av läkarna körde kite så han kanske läser 🙂 -
Dette viser at også i Sverige kan man foreta meget viktig forskningsarbeid, ikke bare dele ut priser.
-
Vad jag förstår är det just den typen av bandage som påskyndar läkningsprocessen, förhoppningsvis inte bara mentalt!
-
Aj då! Klev du av på för grunt vatten eller vad hände med foten?
-
När man var ung och “dum” körde vi vattenskoter på natten vi några tillfälle. Då tände vi ett större antal marschaller på stranden innan vi stack ut för att just undvika detta.
Logga in för att svara.