Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Vindsurfa Sydafrika December till Mars

• Vindsurfa Sydafrika December till Mars

Publicerad av perrapops på 18 september, 2014 vid 11:57

Hej! Jag tänkte fly vintern och åka till Sydafrika 3 månader i vinter! Jag har varit där 2 gånger tidigare och fullkomligt älskar det!
    Jag har tidigare bott i både Table Bay och inne i själva Kapstaden centrum och föredrar faktiskt det senare alternativet, tycker att det är lite mer fart inne i stan efter surfet!

Är det någon annan som ska ner under perioden och vill dela boende/bil osv under en period?

Bästa hälsningar Per

perrapops svarade 10 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Vindsurfa Sydafrika December till Mars

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.