Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vindsurfare är fan inte kloka

• naish

Medlem
    10 februari, 2008 vid 16:30

http://www.continentseven.com/windsurfmove167.html tror detta slår det mesta. Jag hade bajsat ner mig

• aronh

Medlem
    10 februari, 2008 vid 16:40

Det har snackats lite om höga hopp på vindsurfingavdelningen. Delar med mig till er som missat det. http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=54657&highlight=hopp

• ninoh

Medlem
    10 februari, 2008 vid 20:20

all respekt till grabbarna som laddar på sådär.. men fan det ser ju fördjävligt ut i övrigt, bra ladd upp men plask ner igen.. ser så fel ut det kan bli. jävligt snyggt när nån lyckas landa snyggt men hur ofta är det?

• perrapops

Medlem
    10 februari, 2008 vid 20:40

Naish är gud!

• dubsmith

Medlem
    11 februari, 2008 vid 15:19

@ninoh 444032 wrote:

all respekt till grabbarna som laddar på sådär.. men fan det ser ju fördjävligt ut i övrigt, bra ladd upp men plask ner igen.. ser så fel ut det kan bli. jävligt snyggt när nån lyckas landa snyggt men hur ofta är det?

sen är det ju en stor skillnad på att kolla på någonting och att faktiskt utöva det.

Är det snygga sportaktiviteter du vill kolla på, så finns där vattenpolo och herrvolleyboll.

Mvh

• tim-eriksson

Medlem
    11 februari, 2008 vid 15:32
    dubsmith;444159 wrote:
    sen är det ju en stor skillnad på att kolla på någonting och att faktiskt utöva det.

Är det snygga sportaktiviteter du vill kolla på, så finns där vattenpolo och herrvolleyboll.

Mvh

Apropå det… Finns det en regel i dam volleyboll som bestämmer hur lång kjol/shorts dem får ha :)? Har nästan för mig det..

Hursomhelst, riktigt bra initiativ av dam volleyboll organisationen 😀

• sourra

Medlem
    11 februari, 2008 vid 15:41

Det är i damernas beachvolley som småbyxorna (skönt gammalt ord) inte får vara högre än si och så många cm från underkant till överkant.

• johanw

Medlem
    11 februari, 2008 vid 17:32

@sourra 444167 wrote:

Det är i damernas beachvolley som småbyxorna (skönt gammalt ord) inte får vara högre än si och så många cm från underkant till överkant.

rätt najs tycker jag 🙂

• christian12345

Medlem
    11 februari, 2008 vid 21:54

Hoppas de inför det i kitesurfing också. Det är hur störigt som helst när det för en gångs skull kommer en fin rumpa ut och seglar – så har de fan nästan alltid blöjsele.

ICKE! Säger jag.

• gammelsurfen_

Medlem
    12 februari, 2008 vid 08:36
    sourra;444167 wrote:

Ah, dom fick väll ideén efter att ha sett en fotbollsmatch med västtyskland?

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vindsurfare är fan inte kloka

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.