Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfare i pressbyrån reklam

• Vindsurfare i pressbyrån reklam

Publicerad av alex_ på 28 februari, 2007 vid 17:13

Såg precis en reklamfilm för pressbyrån där två vindsurfare, en tjej och en kille var med. Är det någon som hänger här? Nån mer som sett den?

dr-masse svarade 18 år sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • donpedro

Medlem
    28 februari, 2007 vid 17:45

Han går under namnet Fastalandsguten här på konfen, tror att det var charlieB som var surfare 2 på vattnet. Riktigt ballt gjort av dom de va viiidrigt kallt den dan rak nord och flera minus i luften.

• alex_

Medlem
    28 februari, 2007 vid 20:56

haha det var jävligt snyggt både åkt och filmat! skönt att man ser 1.5metersdrivan när de kör iväg med bussen också 🙂

• charlieb

Medlem
    2 mars, 2007 vid 14:54

@Alex_ 367402 wrote:

Såg precis en reklamfilm för pressbyrån där två vindsurfare, en tjej och en kille var med. Är det någon som hänger här? Nån mer som sett den?

Det är som donpedro säger det är fastlandsguten och han söta sambo. Det är de som har surfsafarigotland. De har just boende till alla surfsugna fastlänningar. Jag är med och seglar bara. Det var sjukt kallt, vattnet frös på bommen så den blev snorhal.
    Ni kan gå in på http://www.pressbyran.se och klicka på ”om oss” så kan man se filmen där om man vill. Ryktet säger att den visas oftare på Tv3 än på Kanal 5.

CharlieB

• inge

Medlem
    2 mars, 2007 vid 16:25

Lyckades också sen detta reklamklipp och fasen vad det gjorde mig sugen på att surfa… Gav mig en varm härlig känsla inombords!

• jat

Medlem
    4 mars, 2007 vid 12:41

lysande reklam. Undrar hur länge det tar innan fler kanaler och företag börjar utnyttja de lokala för reklam istället för att använda en dubbad supersmal modell som gör reklam för schampoo. Det är nästan så jag tror att en supermodell tar mer betalt än en cool vindsurfare.
    Hmmm, han i telia reklamen är ju i och för sig en vanlig lokal snubbe… bara massa granar och talllar.

• dude

Medlem
    4 mars, 2007 vid 18:58

Härlig reklam. Mer sånt gärna 🙂

• dr-masse

Medlem
    5 mars, 2007 vid 15:02

Ha, skön! Kul med riktiga schnubbar och schnubbor oxå, oftast brukar man ju fejka karaktärerna i sådana här filmer!

Ett besök på surfsafari kan jag enbart rekommendera. Men det vet ni ju.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfare i pressbyrån reklam

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.