Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vindsurfare som väderpresentatör!
-
Vindsurfare som väderpresentatör!
Publicerad av poppo på 27 december, 2006 vid 13:34…vore väl inte fel?
Aftonblaskans nya tv-kanal söker väderpresentatör, tydligen skall man nät-rösta bland 10 utvalda som har chans på jobbet.
Gå bums in och rösta på min goda vän Ola Lustig (känd som speaker på flertalet Wave Classic, radioröst i Kalmar, Lyckochansen mm)
http://www.aftonbladet.se/vss/atv/story/0,2789,959791,00.html
Ola spockar…militaren svarade 17 år, 9 månader sedan 25 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
Nu var Påven snabbare än jag. Klart vi ska hjälpa “Herr Mustig” så som vi hjälpte Emma till segern.
Kör så det ryker Ola!
-
haha det här är givet han var ju faktistkt en av instruktörerna när jag körde min nybörjarkurs för hmm sex år sedan:o shit vad tiden går
-
Själklart ska Ola in i rutan!
Jag röstade max på Ola så klart och “-” på alla andra för säkerhets skull. Det är ju bra att skadeskjuta konkurenterna!
/Staffan
-
Gött, vår Ola ligger tvåa nu, skynda att rösta så han kommer upp på första plats.
-
Klart man ska ha en v-surfare som väderpresentatör!! Rösta på!
-
Sådär……röstat och klart….fan ta honom nu om han inte levererar segelbart varje dag under 2007;)
-
Ola Lustig
Gäst29 december, 2006 vid 13:48Tackar ödmjukast för hjälpen. om jag får jobbet ska jag förklara sanningen bakom haga-brisen i direktsänding. Glöm inte att röstningen håller på till den 5:e januari.
mvh Ola
-
done!
….och jag råkade dessutom ge de andra riktigt kassa betyg 😀
Logga in för att svara.