Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vindsurfing. en mening med livet?

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2002 vid 18:16

Tjena!
    Jag började 1980, min första bräda hette prosurf, byttes snabbt ut till en Elvström 390, sedan Ufo pi och John Hall 290 pop out, en massa twofieldbrädor och ett gäng CLS och det bara fortsätter. Nu mer än 30 brädor senare kan jag bara konstatera att sporten blir skönare och skönare för varje år! I dag körde jag formula och bröt av en bom, -fick köra clew first 2 km, men vad gör det ( iofs vore det ju inte helt fel om producenterna kunde satsa på lite starkare bommar) livet är ändå på gränsen till sagolikt skönt tack vare vår fantastiska sport! Hälsn, Ulf

• pajas

Medlem
    28 juni, 2002 vid 23:13

började segla i juli -83 … hyrde en bräda veckan innan ja skulle in i lumpen .. blev biten … köpte en beg windglider på hösten sen bled det en sk Pan am bräda sen då surfpartner RAY och en Dry … sen fortsatte det med ett otal olika brädor fram till -94 sen vet ja inte varför man tröttna … men börja igen förra sommaren … och är för mig väldigt underligt hur man kunde hålla sig i från surfingen 5 år … jag hade ju schyssta prylar osv ..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vindsurfing. en mening med livet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.