Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfing från en nybörjares synvinkel

• roding

Medlem
    31 juli, 2009 vid 11:52

Jag vill också surfa men jag kan inte.. har inte tillräckligt små grejer för att jag skall kunna ge mig ut i så starka vindar som det skall blåsa på bästkusten idag.
    Riktigt illa känns det kan jag lova!

• frofrik

Medlem
    31 juli, 2009 vid 12:57
    Roding;562903 wrote:
    Jag vill också surfa men jag kan inte.. har inte tillräckligt små grejer för att jag skall kunna ge mig ut i så starka vindar som det skall blåsa på bästkusten idag.
    Riktigt illa känns det kan jag lova!

Vet hur det känns, nu bor jag visserligen på andra sidan landet, och här blåser det ju inte riktigt lika mycket, men när det väl är lite mer vind så skulle man behöva lite mindre segel också. Ska göra lite investeringar inom kort tror jag 😉

• roding

Medlem
    31 juli, 2009 vid 14:07
    frofrik;562925 wrote:
    Vet hur det känns, nu bor jag visserligen på andra sidan landet, och här blåser det ju inte riktigt lika mycket, men när det väl är lite mer vind så skulle man behöva lite mindre segel också. Ska göra lite investeringar inom kort tror jag 😉

Hehe.. jag vill ju också göra det. Men jag har redan lagt tillräckligt mycket pengar så att jag och tjejen inte kunde ut och resa, det var populärt jag kan lova!
    Men nästa år, då blir det lite Freestylegrejer så att man kan börja kasta segel och sånt!
    Kommer bli skitbra! 😀

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfing från en nybörjares synvinkel

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.