Senaste nytt Forums vindsurfing i kallt väder

• imported_macts

Medlem
    2 september, 2003 vid 12:34

Näe, skaffa schysst våtdräkt, huva, skor och ev handskar istället.

Köpte själv en tunn våtiströja med inbyggd huva, funkar kanon

• frippe-s

Medlem
    2 september, 2003 vid 12:40

ja gör det hehe wink.gif

• lasse_kna

Medlem
    2 september, 2003 vid 16:03

På tal om handskar. Finns det nån som är nöjd med sina handskar och vad är det för handskar i så fall?

• roy

Medlem
    2 september, 2003 vid 16:07

jag köpte ett par “pimpel” handskar på biltema för 119:- testade dom i fjol men fick kramp typ innan jag fått på mig dom men nu har jag klippt upp ett stort hål mitt i handflatan och så fort det blåser lite så ska jag testa om det blev nå bättre.

• fenan

Medlem
    2 september, 2003 vid 16:18

Jag testade mina kayakhandskar förra helgen, inte för att det var kallt utan jag ville bara kolla hur det känndes. Och de kändes kalas, de e ju gjorda i neopren och har förböjda fingrar för bomen(paddeln) Mina är av märket hiko

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    2 september, 2003 vid 17:28

nöjd o nöjd..handlade mig ett par handskar från Biltema förra året,hyffsat tjocka..Klippte upp dem i handflatan o sedan blev det ok.

• lars_e

Medlem
    3 september, 2003 vid 06:15

Har ett par tumhandskar (för vindsurf) som jag får grym kramp i underarmarna av. Hur klipper ni upp handskarna i handflatan?
    Stort hål så handflatan får kontakt med bommen eller ett hål för att få ut fingrarna och greppa runt bommen?

• matsb

Medlem
    3 september, 2003 vid 23:33

Hej,
    Har mest kört & använt tumvantar med öppen handflata och har tyckt att det är den bästa lösningen hitills…. smile.gif, har testat dakines rödsvarta tumvante ( ej öppen) men förböjda och grymt välgjorda => krampkänning.
    Har slagit till på Prolimits tumvante med öppen handflata för en beskedlig summa av 145:- (Rea…) surfbutiken
    som känns lite smidigare och som jag tror på…men man får väl se.. grin.gif
    Här kommer en bild på handsken (Prolimit)

Hadé
    mats

• mexi_

Medlem
    4 september, 2003 vid 10:35

Jag använder samma och den fungerar grymt bra. Om det blir för varmt kan man ju bara sticka ut fingrarna. Rekommenderas.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums vindsurfing i kallt väder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.