Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfing i Stockholm på onsdag!

• Vindsurfing i Stockholm på onsdag!

Publicerad av gurra1978 på 7 december, 2004 vid 16:42

Är det någon som ska ut? Det ska ju bli typ 10-15 m/s NV och 5-6 grader. Jag funderar på att testa Kärringviken vid Torö. Jag har aldrig kört där på den riktningen men hört att det är skitbra om det blåser mycket.

philippos svarade 20 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • mickez

Medlem
    7 december, 2004 vid 17:39

om det inte vore för skolan så…:(

var du ute i söndags gurra?

Om det inte vore för skolan skulle man ha kunnat surfa idag, imorrn och nästa torsdag…men vad gör man frown.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    7 december, 2004 vid 20:23

Funderar på att dra ner en sväng imorgon/ Putte

• gurra1978

Medlem
    7 december, 2004 vid 20:27

Bra laugh.gif Jag och dude drar kl 0800 från stan. Hoppas vi blir ett gäng.

• philippos

Medlem
    8 december, 2004 vid 00:04

Jag åker ner tidigt på morgonen. Tar med kameran för att fånga dagens alla fräcka moves. Ser ju fin fint ut!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfing i Stockholm på onsdag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.