Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vindsurfing på discovery nu
-
vindsurfing på discovery nu
Publicerad av pure på 31 mars, 2006 vid 20:34vindsurfing på discovery nu ”Extrema Människor del 3” .. kort men intensivt.. om vindsurfing med bla björn dunkerbaeck.
johan_m svarade 18 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Lyckades fånga dessa dyrbara minuter och kvällen var räddad, måste plocka reprisen, Jaws med många välkända ansikten……
//Glenn -
Lyckades tom spela in det hela… Ibland har man tur… Men mycket av materialet kommer från Search-serien…
-
Knatte
Gäst1 april, 2006 vid 09:36Jester wrote:Lyckades tom spela in det hela… Ibland har man tur… Men mycket av materialet kommer från Search-serien…
När går reprisen ?? Hittade inget i discoverychannels hemsida :mad2: -
Tycker allt går i repris lite nu och då på discovery, är väl 2a eller 3e gången jag ser det avsnittet, och då bara av misstag, dvs jag har inte kollat in nån tv-guide för att inte missat det. Men jag har ingen aning om när det sänds nästa gång. men mitt intryck av discovery är att dom inte har så jättemycket att gå runt på utan dom kanske har så att dom klarar av att sända max ett halvår med det material dom har så det gör att det känns som att varje avsnitt sänds minst 2-3ggr/år på discovery, då ej inräknat repriser närmaste vekcan efter det sänts.
Logga in för att svara.