Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vindsurfing.se ligger nere?
-
vindsurfing.se ligger nere?
Publicerad av anders_hoffman på 13 mars, 2010 vid 01:07Hejsan!
Är det bara för mig vindsurfing.se ligger nere? Om inte, hur länge har den legat nere?anders_hoffman svarade 15 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
kan nog vara så ….. sist jag kollade in där så var det bara en massa junk som skulle säljas …..
-
Är det så illa att hela företaget har gått i graven? Jag som har min mail på Johans server, för den kommer jag inte åt sedan i onsdags heller.
Läser du det här Johan får du gärna skicka ett PM till mig.
Kan nog bekräfta eller dementera att vindsurfing.se gått i graven?
-
Eeeeh… när du nu har ”TeamUnique” i din signatur, borde inte du kunna ringa Johan och fråga själv?..
-
Haha, du har så rätt Svenne. Men tyvärr ligger min surfkarriär på hyllan (därav är min gamla signatur kvar eftersom det var länge sen jag var aktiv här, tyvärr… ) och det var ett par år sedan jag bytte telefon och blev av med alla gamla nummer.
Så jag är rädd att detta är min tunnel till Johan, I’ll fight on! -
Vad skulle man göra utan facebook idag, efter en stunds brainstorming dök efternamnet upp i huvudet, och en snabb FB-sökning senare har jag hans mail:)
Återkommer med uppdatering huruvida vindsurfing.se fortfarande är med oss eller ej. -
Jag kan rapportera att vindsurfing.se frodas som aldrig förr och att sidan bara ligger nere tillfälligt pga. ett strömavbrott!
Logga in för att svara.