Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfing.se mast?

• Vindsurfing.se mast?

Publicerad av peppem på 24 april, 2006 vid 06:15

Hej

Är det någon som har nån åsikt om kvaliten på vindsurfing.se’s master? Är på väg att köpa en 460 och deras priser ligger ju bra till.

/Per

glen-alpin svarade 19 år sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • johanc

Medlem
    24 april, 2006 vid 09:31

Hej!!

Har en Gun C55 mast. Funkar bra men jag får den inte att gå ihop med mitt Simmer ZeroFive. Skall tydligen vara med lik NP i böjkurvan så jag ska se om det går bättre med de seglen..

MVH

JohanC

• johan_m

Medlem
    24 april, 2006 vid 09:36

Jag har 2st Gun c-35 master som jag är mycket nöjd med.

• donpedro

Medlem
    24 april, 2006 vid 09:54

Nu var det väl dock vindsurfing.se masterna som det frågades om. Jag vet inte hur kvallen e men enligt dom själv ska den va bra, jag kör med vindsurfing.se bommar och det funkar super har inte pajjat än iaf. Johan C Kan inte du pimma mig när du har provat gun masten med NP segel funderar nämligen på å köpa en gun C75 att ha till mina NP segel.

• peppem

Medlem
    24 april, 2006 vid 19:46

japp visst var det vindsurfing.se masterna jag menade men tack ändå! Får se om man vågar testa!
    /peppe

• svenne

Medlem
    24 april, 2006 vid 19:50

Jag har en 430 och den har jag misshandlat, många kastfall i världsklass och konstiga försök till… …till… …tja, jag skulle inte kalla det freestyle, men ändå.
    Hursom, har hållit hittills och den funkar bra med mina Simmer-segel.

• mr_johan

Medlem
    24 april, 2006 vid 20:13

har vindsurfing.se 430 30% tror jag det va.. har inte testat den än, bara provriggat i vardagsrummet, funkar till det iaf 😛

• nisseman

Medlem
    24 april, 2006 vid 20:31

Har en 430 mast 30% som har anv till både Simmer & NP.
    Det funkar hur bra som helst.
    Finns en på klubben som kör deras RDM master i NP segel har inte hört att han haft några problem med dom heller.

• glen-alpin

Medlem
    25 april, 2006 vid 05:49

Och dom i klubben seglar fort och laddar ordentligt? Eller? 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfing.se mast?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.