Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vindsurfing.se mast?
-
Vindsurfing.se mast?
Publicerad av peppem på 24 april, 2006 vid 06:15Hej
Är det någon som har nån åsikt om kvaliten på vindsurfing.se’s master? Är på väg att köpa en 460 och deras priser ligger ju bra till.
/Per
glen-alpin svarade 19 år sedan 8 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Hej!!
Har en Gun C55 mast. Funkar bra men jag får den inte att gå ihop med mitt Simmer ZeroFive. Skall tydligen vara med lik NP i böjkurvan så jag ska se om det går bättre med de seglen..
MVH
JohanC
-
Nu var det väl dock vindsurfing.se masterna som det frågades om. Jag vet inte hur kvallen e men enligt dom själv ska den va bra, jag kör med vindsurfing.se bommar och det funkar super har inte pajjat än iaf. Johan C Kan inte du pimma mig när du har provat gun masten med NP segel funderar nämligen på å köpa en gun C75 att ha till mina NP segel.
-
japp visst var det vindsurfing.se masterna jag menade men tack ändå! Får se om man vågar testa!
/peppe -
Jag har en 430 och den har jag misshandlat, många kastfall i världsklass och konstiga försök till… …till… …tja, jag skulle inte kalla det freestyle, men ändå.
Hursom, har hållit hittills och den funkar bra med mina Simmer-segel. -
har vindsurfing.se 430 30% tror jag det va.. har inte testat den än, bara provriggat i vardagsrummet, funkar till det iaf 😛
-
Har en 430 mast 30% som har anv till både Simmer & NP.
Det funkar hur bra som helst.
Finns en på klubben som kör deras RDM master i NP segel har inte hört att han haft några problem med dom heller. -
Och dom i klubben seglar fort och laddar ordentligt? Eller? 😉
Logga in för att svara.