Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfing semester, ingen vind vad gör du?

• Vindsurfing semester, ingen vind vad gör du?

Publicerad av sinclair på 17 juni, 2003 vid 11:22

Du är på vindsurfing semester i Sverige eller utomlands, alla förutsättningar finns förutom vinden som kanske är viktigaste detaljen under din vindsurfing semester, vad gör du i stället?

kesse svarade 21 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    17 juni, 2003 vid 11:35

Hinkar i mig josagroggar….

• markram

Medlem
    17 juni, 2003 vid 11:35

Jag har redan sett till attdet finns alternativ aktiv sysselsättning!
    Åkte tex ner till korsika(östkusten) tidigare där det blåste 4 av 6 dagar och roade mig med att segla katamaran, veva runt på mountainbike och spela lite tennis (för första gången på 20 år satte en boll i hotellets bar cool.gif!
    skall faktiskt tipsa researrangören om vad de skulle kunna göra för att deras lägenheter/hotell skall bli fullbokat i April/maj -de hade det bästa upplägg jag varit med om hittils(nu verkar jag kanske partisk, men det tar jag).
    Alltså som vanligt ha alternativ från början, passa er dock för mitt misstag -att lova sambon/boka på förhand utflykter till vackra sevärdheter(det visade sig att jag missade de 2 blåsigaste dagarna på detta vis confused.gif).
    På många ställen finns det fin klättring också: I apelviken finns fina boulders, På gotland finns kalkklättring, på teneriffa, korsika och längs franska sydkusten i monaco osv.
    Det finns många alternativ till att hänga läpp smile.gif
    Snorkel är ju heller aldrig fel!

• skarabe

Medlem
    17 juni, 2003 vid 14:38

När jag var på Aruba för några år sedan hände detta. Tom localsen var förvånade över att det inte blåste. Fick hyra mc och kånka runt på ön istället. Passade på att snorkla och prova dykning – finns alltid en massa annat skoj man kan göra även om det naturligtvis är surt att vinden sviker..

• anonym-anvandare

Medlem
    17 juni, 2003 vid 14:40

Jag köper mig en bräda med 140 liter
    och övar transitions i lättvind.
    Annars drar jag till någon skärgård
    norrland, stockholm, eller bohuslän
    på sådana ställen blir det alltid sjöbris någonstans.
    //soulsurfer

• kesse

Medlem
    17 juni, 2003 vid 15:13

Dricker öl

• calle_b

Medlem
    17 juni, 2003 vid 16:31

Ölar o vågsurfar. Inga vågor? Ölar. Inga pengar— sover.

Uträknat in i minsta detalj wink.gif

• jat

Medlem
    19 juni, 2003 vid 07:25

Lätt! Har för en gångs skull tid att umgås med flickvännen.

• silversurfarn

Medlem
    19 juni, 2003 vid 07:55

Slakrunkar.

• kesse

Medlem
    19 juni, 2003 vid 09:57

Ger dig en stjärna för svaret!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfing semester, ingen vind vad gör du?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.