Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfing & skador

• endy

Medlem
    23 december, 2002 vid 15:00

Ja, tyvärr händer det ibland,bla dog en tjej i tylösand för några år sen! (Hon fick brädan i solarplexus)

• eriksson

Medlem
    23 december, 2002 vid 16:34

frown.gif

• colle_screamer

Medlem
    24 december, 2002 vid 23:37

Har inte vart med om några större skador utom skavsår men polaren gjorde en snygg grej i somras då han blev lite skraj när han kom upp i för hög fart på länsen. han släppte bommen och föll bakåt, tyvärr hade inte brädan tagit slut där han landade och han beskrev känslan som om kulona flugit upp i halsen på honom. han hade svårt att sitta i nästan 2 veckor.

• borje

Medlem
    27 december, 2002 vid 19:05

Åkte förra året på ett rejält kastfall men surfade glatt vidare i nån timme, när jag sedan riggade ner så började jag att se suddigt och må illa.
    Jag tog bilen hem och väl hemma så började jag spy som en räv och förstod att jag åkt på en hjärnskakning.

Annars mest blåsor i händerna.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 december, 2002 vid 10:54

Det som hållit mig borta från windsurfingen längst ca
    3 veckor var då jag råkade sparka(ändrade balansen på brädan) till en mastfotspuck
    med skarpa kanter då jag kajkade runt i lättvind i hajrika
    vatten, fick ett djupt köttsår underfoten och
    blödde som en gris, kunde som sagt inte surfa på tre veckor.
    Därefter så använde jag våtskor.
    //gedda

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfing & skador

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.