Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vindsurfing-snowboarding

• poppo

Medlem
    2 mars, 2009 vid 20:03

@Robin 533099 wrote:

Ha vad coolt! Hur man åker nerför i Uppsala:-)

Hey, disrespecta inte Sunnerstabacken! 🙂

20051130stor.jpg

Har ju tom ett bigjump å lite rails, även fast det inte är lika stort som detta året.

• nikke

Medlem
    6 mars, 2009 vid 22:00
    jakobb;532460 wrote:
    Är lite nyfiken på om det är många vindsurfare som håller på med snowboard också. De är ju trots allt väldigt lika och kicken man får av att hoppa med bräda är ju den samma som med vindsurfing, tycker jag iaf 😛

Dessutom tycker jag att sporterna kompletterar varandra väldigt bra, eftersom vi snackar olika årstider, och man kan ju ha nytta av vindsurfingskills i snowboarding(lättare att åka på båda hållen osv) och tvärt om.

Windsurfing och snowboard är en otroligt trevlig kombination, de två sporterna, stilarna, livsreglerna eller vad man vill kalla det sammanfattar mitt liv. Finns absolut inget roligare än de två brädsporterna tycker jag men tyvärr påminner de inte om varann i någon större utsräckning. Men windsurfing och snowboard är livets mening! 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vindsurfing-snowboarding

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.