Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vindsurfing tidning
-
Vindsurfing tidning
Publicerad av dankerz på 10 oktober, 2006 vid 18:33Tänkte höra om nån har något tips på en reko vindsurfing tidning…
känner att jag behöver prenumerera på nått såhär framåt hösten 🙂
//Daniel
imported_borje svarade 18 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Jag prenumererar på BOARDS. En helt suverän tidning med väldigt bra tester. Kostar 600 spänn för ett helt år, kan bokas på deras websida http://www.boards.co.uk.
-
Dankerz wrote:Tänkte höra om nån har något tips på en reko vindsurfing tidning…
känner att jag behöver prenumerera på nått såhär framåt hösten 🙂
//Daniel
Bäst bildmaterial och trevliga artiklar i Tyska Surf, men då underlättar det om du hanterar hyffsad tyska…nästan så bilderna räcker egentligen. Men tyska tidningar är tyska tidningar, med Mega Super Freestyle Freitagssession…etc.
Boards är lite tråkig tycker jag, massa skit i slutet av tidningen, med klubbinfo och annat helt ointressant. Sedan finns Windsurf, ojämn är mitt intryck. Amerikanska Windsurfing var rätt bra på 90-talet med fräcka bilder men lite tunn.
Faktum är att det saknas en riktig kalastidning med vräkig action, spotchecks, sjuka bilder, 100 tals pushloop sekvenser, inget Formula, klubb eller mesprat. Varje nummer skall vara som att ta in på spa en helg. Ren inspiration och njutning. =) -
Jag läser eng.windsurf den är bra föruttom att det fins en snubb som ska lära dig jipa(han suger).
-
Windsurf UK (som ovanstående)
den är gryymm. Action, resor, tävlingar, teknik tipps m.m. -
franska windmagazine samt kanadensiska windsport är enligt min synpunkt dom bästa, och jag har läst det mesta inklusive japanska….
-
Windsurf UK är den bästa. Iallafall för den yngre generationen.
Logga in för att svara.