Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfinginstruktör och Jobb

• Vindsurfinginstruktör och Jobb

Publicerad av vilhelmerovraren på 15 augusti, 2005 vid 15:02

Hej! Jag behöver hjälp att hitta roliga passande saker att göra i höst! försvinner norr över till åre i december men det ger mig 3 månader nu i höst som jag inte vet vad jag ska göra under!
    man skulle ju gärna göra nåt som ligger i ett varmt land och med möjligheten att vindsurfa… har funderat över att gå en instruktörs kurs, det hade vart skitskoj!
    är det nån som har några tips eller kanske nått jobb smile.gif så please upplys mig!!

/Ville

vilhelmerovraren svarade 19 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • lolve

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 15:27

du kan ju alltid ta nått bartender kurs (om du inte har)sen är det bara att börja jobba som bartender, tex vid medelhavet eller nått. då jobbar man ju mest på kvällarna så kan du windsurfa på dagen grin.gif

(vet inte ens om det finns nån sån kurs men det borde det göra.. eller så behöver du ingen kurs allas grin.gif)
    lycka till
    /love

• hogge

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 18:34

Köp en BOARDS eller Windsurf och kolla på annonsavdelningen, där finns det en hel del annonser…

/T

• vilhelmerovraren

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 07:30

japp god ide, men är det ingen som gått en instruktörs kurs utomlands? torde ju vara någon som tex skaffat RYAs intyg…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfinginstruktör och Jobb

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.