Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingklubbar i Sverige…

• Vindsurfingklubbar i Sverige…

Publicerad av exportarna på 15 augusti, 2006 vid 12:11

Jag skulle vilja ha en siffra på hur många vindsurfingklubbar det finns i Sverige.
    Har hittat länkar till 46 st på Sv. vindsurfingförbundets hemsida, men det är många som är seglarklubbar…
    Är det många vindsurfare som är medlemmar även i dessa, eller är man som entusiast hellre medlem i en renodlad vindsurfingklubb?
    Finns det några siffror på hur många aktiva vindsurfare det finns i Sverige?

//jenny

electric svarade 18 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • nikke

Medlem
    15 augusti, 2006 vid 20:12

Det är windsurfingklubbar som fattas på den sidan också!

Exportarna wrote:
    Jag skulle vilja ha en siffra på hur många vindsurfingklubbar det finns i Sverige.
    Har hittat länkar till 46 st på Sv. vindsurfingförbundets hemsida, men det är många som är seglarklubbar…
    Är det många vindsurfare som är medlemmar även i dessa, eller är man som entusiast hellre medlem i en renodlad vindsurfingklubb?
    Finns det några siffror på hur många aktiva vindsurfare det finns i Sverige?

//jenny

• electric

Medlem
    15 augusti, 2006 vid 21:05

Kolla tråden “Hur många frälsta” där precis samma sak diskuteras (och kolla förstås speciellt mitt inlägg där jag gör en uppskattning av antalet aktiva).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingklubbar i Sverige…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.