Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vindsurfingspel.

• draaaag_eller

Medlem
    17 januari, 2003 vid 14:59

Får det inte att funka. Sidan öppnas inte fulständigt, men det verkar ju som ett synnerligen lockande tidsfördriv!

• eriksson

Medlem
    17 januari, 2003 vid 15:12

Är det ett köp spel?
    jag hänger inte med alls!..

• jpeter

Medlem
    17 januari, 2003 vid 16:18

Ja, det är ett köpspel, men det har inte kommit ut på marknaden ännu. väntar med spänning…..

• eriksson

Medlem
    17 januari, 2003 vid 17:19

Ja, de verkar ju riktigt bra!

• eriksson

Medlem
    17 januari, 2003 vid 17:25

nån som vet när de är på ingång?

• skywalker

Medlem
    18 januari, 2003 vid 12:12

Precis, när är det på G ?

Med tanke på namnet bordet det finnas, annars får de nog byta till EW2003 för att det inte ska kännas ”gammalt”.

• eriksson

Medlem
    18 januari, 2003 vid 13:49

Håller med dej där Skywalker! , fast de ska bli riktigt kul att se hur de är… de verkar inte vara dåligt iaf. smile.gif

• imported_borje

Medlem
    18 januari, 2003 vid 13:51

Oj oj oj, det här har jag längtat efter. Hoppas det är på riktigt och inte nån plojgrej. Ser fett ut!!

• anders_hoffman

Medlem
    18 januari, 2003 vid 14:18

ÄR det ett pc-spel, ps, ps2, gamecube, xbox. vilken konsol är det???

Om det inte är pcspel, får man väl lova att köpa spelet och rätt konsol till! cool.gif

/anders

• eriksson

Medlem
    18 januari, 2003 vid 14:25

Skulle kunna tippa på att de är till PC.. annars har jag xbox om de skulle vara till de.. fast de vore inge kul i fall de skulle vara till Gameboy Advance! smile.gif närå!…men de får inte vara till PS2 , Game Cube! då bli de dyrt smile.gif

• anders_hoffman

Medlem
    18 januari, 2003 vid 14:29

Ja man får väl hoppas att det är till pc! Men man vet ju aldrig!

/anders

• jpeter

Medlem
    18 januari, 2003 vid 14:31

Det är till PC

• eriksson

Medlem
    18 januari, 2003 vid 14:31

Ja, de vore viktigt!…Men jag veta när de kommer ut på marknaden!?!

• jonatan

Medlem
    21 januari, 2003 vid 09:35

jojo! hoppas det är till ps2! annars brukar ju spel som kommer till en av konsollerna ofta komma till dom andra med nu för tiden.. men med tanke på att det såg ut att finnas nätverks-multiplayer så är det nog till pc..?

• eriksson

Medlem
    21 januari, 2003 vid 11:19

hmmm…
    skulle jag tippa på de jag med,men de går ju att spela multiplayer på consoler oxå smile.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA