Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingtidning?

• Vindsurfingtidning?

Publicerad av anonym-anvandare på 31 mars, 2005 vid 13:10

Hej!
    Jag behöver lite tips på någon bra vindsurfingtidning som jag kan ge i prenumeration som present till min man som fyller 35. Eller har ni något annat bra tips till en kille som typ har allt och bara blir glad över vindsurfingprylar… Tack! Vindsurfing-änkan

dr-masse svarade 19 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • robin

Medlem
    31 mars, 2005 vid 13:13
  • calle_b

Medlem
    31 mars, 2005 vid 15:16

riktigt fina blaskor, finns på större, välsorterade tidnings-ställen. Köpte nya numret idag, 89 spänn!!!!
    Höll på sätta i halsen… Va f-n har hänt? Dom gick väl på 75:- för ett tag sen?

Ajja. Va gör man inte cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    31 mars, 2005 vid 15:32

Din make är en lycklig man som har sitt intresse och som
    har dig som förstår honom!

Tack för att sådana som du finns! smile.gif

• mjunken

Medlem
    31 mars, 2005 vid 15:39

Jag är i Glasgow en del med jobbet och där ger man ca 90:- för båda. Det är det bästa på hela resan att gå ner och nypa 2 färska surftidningar till priset av 1 smile.gif smile.gif

Sen blir det närmsta pub, en kall pilsner och maratonläsning laugh.gif laugh.gif

• spike

Medlem
    1 april, 2005 vid 05:02

Gå in på http://www.press-stop.se där kan du beställa pren. på bla Boards.

• dr-masse

Medlem
    1 april, 2005 vid 08:38

… och nu blir jag sådär supernostalgisk och minns när min superfru hade handlat ett sprillans språjlans Neil Pryde Diablo 7.2 till mig på min trettiårs dag. Finare än så blir det inte.

En prenumeration på surfblaska låter som en förnämligt bra idé! Själv skulle jag bli superimponerad.

Utöver de två brittiska du fått tips på här, som är bra, så kan man även spana in http://www.windsurfmag.com (USA) samt [url=”http://www.windsport.com.”]www.windsport.com.[/url] Den sista tycker jag är riktigt bra och innehåller ofta samma reportage som återfinns i engelska Windsurf.

35 På! (ja, just vad jag blir i år jag med)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingtidning?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.