Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › VINN ett Naish Boxer 2006!
-
VINN ett Naish Boxer 2006!
Publicerad av adde på 30 augusti, 2005 vid 06:28(Eller en ny hängsele eller en Tisha!)
Gå in på http://www.naishsails.com och klicka dig fram till tävlingsformuläret. Du kan vinna ett Boxer 2006 i valfri färg och stolek!
Du har en månad på dig.
/adde
stinger svarade 19 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Vill ni inte vinna grisen i säcken så kika in på http://www.swell.se, där är 2006:orna nu upplagda!
/adde
-
Segel från 2006…snyft snyft,fan jag som knappt luftat mina nya 05or än…(vindsurfing i sverige=avancerad kapitalförstörning),nu j-r får höststormarna dra igång.
-
Falsk marknadsföring!!! Vart e 2006 av Stealth? va? Va? VA?
-
Svar till:
Nu borde det väl ändå vara min tur att vinna
[/ QUOTE ]
Nää! min tur
-
Svar till:
sorry.
jag har redan i princip vunnit seglet…[/ QUOTE ]
det hade du… om inte jag hade det.. jag har typ paxat det.
-
Knatte
Gäst1 september, 2005 vid 20:04Jag har ett problem
Vet inte riktigt vad jag skall använda seglet till, när jag snart har vunnit Boxer seglet…
Skall jag börja segla Freestyle då ???? -
Man kan ju sälja det och köpa sig en RS:5:a eller varför inte ett RS:6 till våren Knatte?
-
Tänk på mig då! Jag har redan köpt boxer 2006! Vad skall jag göra med mitt förstapris? Den kommer ju förstöra hela min linje som jag planerat i flera månader!!
/adde
-
Läste någonstans att seglet var bra till Wave freestyle och även freeride, tre önskningar i en. Är det verkligen så eller är det bättre eller sämre på något?
Självklart hoppas man på att få komplettera segelbagen med ett Boxer 5.8, skulle passa mig perfekt.
-
Tja, det kan ju bero lite på seglaren… men om Kauli leder PWA wave, slutade 3:a i freestyle och har vunnit tävlingar i supercross så lär det ju funka rätt så bra. årets boxer jag dock lite högre skuret akterlik vilket ger bättre freestyle och våg (iaf i de större storlekarna) egenskaper, men mindre speta.
Jag har kört mkt wave med 5.4 boxer 03 och 05 och det funkar riktigt bra. I mindre storlekar vill man kanske ha lite mer X-ply.
/adde
Logga in för att svara.