Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vinterhandskar
-
Tack för svaren, det lutar mot ett inköp av DCWM!,
Vilken storlek tror ni passar mig, M eller L?
Efter att ha mätt mina händer så ser jag att:
handflatan, vid knogarna, är 9 cm bred, och
avståndet mellan vristen och långfingret är 19 cm.
Är Windance seriösa?
mvh
Filip
-
Jag kör storlek M och mina sitter rätt tight jag har 18,5cm från handleden (mätt från första synliga veck i handleden) till långinger spetsen, och 8,8cm bredd vid knogarna, och min tumme e cirka 7 cm lång, så de beror på hur du vill ha dom tighta eller stora.
-
Nu verkar det som om onwater får in mittens i mars! Halleluja!!!
-
Eller så kan ni köpa mina – 1kr billigare än Bjornen 😉
-
Nu har jag beställt ett par Dakine, nu fattas bara ett par atan polar skor så ska jag komma igång tidigt i vår 🙂
Till salu: http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=11617
-
@sea_surf 358477 wrote:
Jag vet att det varit uppe förut men frågan är – vet någon om det går att få tag i DaKine Cold Water Mittens nu eller är det slut överallt? Vintern har ju inte direkt kommit och det är ingen is på sjöarna eller havet här i Gästrikland så det känns som läge att handla handskar – om inte annat så kanske det blir kallare pga det.
Christer OSeasurf: Ska vi göra en beställning tillsammans från Windance.com för att spara lite kostnader?
-
@MacTS 360591 wrote:
Seasurf: Ska vi göra en beställning tillsammans från Windance.com för att spara lite kostnader?
Sandro från Gävle är med på beställningen.
-
Jag är intresserad!! STL L. Når mig på freebasse ät gmail.com !
-
@MacTS 360591 wrote:
Seasurf: Ska vi göra en beställning tillsammans från Windance.com för att spara lite kostnader?
Hittar inga priser på windance men skulle behöva ett par jag också, så om priset inte är hutlöst så är jag gärna på en beställning.
Har du nån aning om pris Mac? -
tackar tackar, de va ju ingen större kostnad att tala om, lika bra att beställa 2 då så man får rätt storlek 😉
-
@Johan_M 360634 wrote:
tackar tackar, de va ju ingen större kostnad att tala om, lika bra att beställa 2 då så man får rätt storlek 😉
Misstänker att frakten till Svedala blir något högre, sen kan det tillkomma tull och moms på prylarna om man har osis, men så dyrt blir det inte.
-
mm misstänker det jag också,
då är det ju bara storlek som är frågan, om man har storlek typ 9 i hanskar är det Medium eller Large som gäller då?
Logga in för att svara.