Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vinterhandskar

• fredrik-ygge

Medlem
    18 januari, 2007 vid 20:18

Kan ju likaväl posta hela instruktionen så slipper nästa fråga samma sak. Som svar på vad man fyller i då Sverige inte finns som stat i web-shopen:

You can order online, just use the comments field of the order to clarify and/or complete your address.
    Shipping is $12 for one pair to Sweden with USPS.

• oscar

Medlem
    19 januari, 2007 vid 07:56

Hur har onwater lyckats sätta priset på 390 kr paret? Plus frakt 80 kr blir ju betydligt biligare att beställa från USA även om man åker på moms och tull! HUA!

• Knatte

Gäst
    19 januari, 2007 vid 08:27

@Johan_M 360662 wrote:

mm misstänker det jag också,
    då är det ju bara storlek som är frågan, om man har storlek typ 9 i hanskar är det Medium eller Large som gäller då?

Jag har samma storlek som dig och jag beställde large. För min del hade jag inte kunnat använda Medium i alla fall. De är små i sina storlekar är min uppfattning i alla fall.:smile:

• donpedro

Medlem
    19 januari, 2007 vid 09:00

Det som jag tycker e lite konstigt är att de e lite olika i storlekarna, mina första CWM var perfekta tighta och fina, men de lite nyare känns lite mer budgetsydda med en slapp tumme och inte alls lika gedigen passform. Är det någon annan som har intrycket av detta?

• canoya

Medlem
    19 januari, 2007 vid 10:52

Ni som har CWM: Är era täta i skarven mellan det tunna materialet i handflatan och neoprenet? Mina läcker lite i sömmen där. Har försökt att täta med lite neoprenelim men det hjälpte väl inte så mycket. Det vore ju skönare att vara helt torr om händerna, då håller man nog värmen bättre.

/Håkan

• donpedro

Medlem
    19 januari, 2007 vid 11:09

Tycker även här att den äldre modellen var bättre, tätare men inte helt tät.

• usel

Medlem
    19 januari, 2007 vid 13:00

Spelar det någon roll om de är helt täta? det kommer ju ändå in vatten så fort som du trillar.

Är det därimot någon som har provat att limma på en torrdräkts mudd på respektive handske? Detta borde stoppa allt inflöde vid spolningar etc.

• usel

Medlem
    19 januari, 2007 vid 13:03

Mina har varit helt täta ända från början. Har dock efter ca 45 gånger fått ett litet hål i högra handflatan. Har även fått limma på ett extra lager neopren på topparna då mina har slitits hårt där. Jag har storlek som sitter tight.

• sea_surf

Medlem
    20 januari, 2007 vid 20:37

@MacTS 360591 wrote:

Seasurf: Ska vi göra en beställning tillsammans från Windance.com för att spara lite kostnader?

Tjena MacTS!
    Jo, jag är gärna med på en större beställning. I sådana fall vill jag gärna ha storlek L, tror att det funkar.
    I övrigt så är Kungsberget på G, nästa helg har man troligen hela parken med big jumps klar. Åkt idag och kommer att åka imorgon med wanna-bie Ella.
    /Christer

• mawione

Medlem
    23 januari, 2007 vid 21:48
Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vinterhandskar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.