• gustav-s

Medlem
    19 november, 2005 vid 22:18

Det vore ju ännu bättre. Skicka ett pm här när du är i närheten och det skulle funka.

Mvh Gustav

• milkman

Medlem
    19 november, 2005 vid 22:51

jaha. Va synd.
    Nåja. Hör av dig när du är i Stockholm, så får du testa grejjorna här. Eller så väntar du på att Erik kommer tillbaks så kan han dema i Örebro: http://www.orebroactionsport.com
    Eller så testar du på din skidsemester.

• mrmille

Medlem
    20 november, 2005 vid 11:05

Svar till:

Hade varit kalas men är tyvärr i Örebro.

Mvh

[/ QUOTE ]

jag ska upp mot öret inom kort
    kan fixa med mig lite diverse Peter Lynn grejjor om du vill kika

• gethighsports

Medlem
    20 november, 2005 vid 13:53

Hör av mig när vi fått lite snö så kan vi rippa, jag har selar att låna ut. Pratar vi kite i Örebro området rockar en rejäl FS, inte ens EH kan upphäva fysiklagar.

• kamikazekiteren

Medlem
    21 november, 2005 vid 09:39

Svar till:

Here we go again, but you drew first blood Rambo, not me cool.gif

[/ QUOTE ]
    Selv om rambo er en kranglefant, måste man vara enig i at EH er bland dom allra beste kitene på marknaden.Selv var jag skeptisk til alt som har med hugo at gjöra. MEN efter at provat EH wave 11 var jag i ekstase. Nå har jag två EH-kites och det kommer at bli fler, samt at mine kompiser ochså tycker at dom er gode och BILLIGE!
    OM man tycker om at hoppa har EH suverent beste HANGTIME!
    Hugo har even varit serviceinrettad og givit god rabbatt

• wikis

Medlem
    21 november, 2005 vid 10:01

Måste hålla me om d där med EH
    Gillar verkligen 7an som jag köpte av fifi,har vart trogen cabrinha tidigare…

• klmahaha

Medlem
    21 november, 2005 vid 18:22

Ähh… Vafan..
    Snowkite är kanon me alla kiter. Blåser det hårt nog funkar en sopsäck 😕

• ler

Medlem
    21 november, 2005 vid 19:19

Kites från Ocean Rodeo fungerar helt perfekt för vinterkite!

• gethighsports

Medlem
    22 november, 2005 vid 18:21

Svar till:

Svar till:

Here we go again, but you drew first blood Rambo, not me cool.gif

[/ QUOTE ]
    Selv om rambo er en kranglefant, måste man vara enig i at EH er bland dom allra beste kitene på marknaden.Selv var jag skeptisk til alt som har med hugo at gjöra. MEN efter at provat EH wave 11 var jag i ekstase. Nå har jag två EH-kites och det kommer at bli fler, samt at mine kompiser ochså tycker at dom er gode och BILLIGE!
    OM man tycker om at hoppa har EH suverent beste HANGTIME!
    Hugo har even varit serviceinrettad og givit god rabbatt

[/ QUOTE ]

Jag dissade varken Hugo eller EH men Hugo dissade foil som vinterkite i Örebrotrakten varvid tråden riskerade att urarta för hundraelfte gången till foil/tub men som tur är blev det inte så. Jag syftade på att det inte var jag som började dvs I didn’t drew first blood vilket i sin tur syftade på första Rambo filmen “First Blood” vilket alltså i Svensk översättning blir “Det var inte jag som började”.

EH har så många fanatiska användare så de är säkert bra. Jag har aldrig träffat Hugo men jag har hört av flera säkra källor oberoende från varandra att Hugo är en mycket trevlig prick I.R.L men det är kanske bara elakt förtal.

Vad betyder kranglefant? cool.gif

• biorno

Medlem
    22 november, 2005 vid 19:59
  • milkman

Medlem
    22 november, 2005 vid 20:37

Svar till:

Search no more !
    http://www.aeros.com.ua/products/kites/index.htm

[/ QUOTE ]

Eller http://www.upski.com

smile.gif

• cortex

Medlem
    22 november, 2005 vid 21:07

Fyfanken, den där måste man ju kunna kryssa helt gudomligt med!!! Tar höjd som en oljeplattform… minst! grin.gif grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.