Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vintersegling take care!

• Vintersegling take care!

Publicerad av endy på 4 december, 2006 vid 20:20

Sådärja, då har man avbrupt avslutat säsongen, precis lagom till att den dragit igång!
    Efter dagens ladd i Vilshärad blev resultatet två brutna ben i handen och ett smäll över örat och kinden.
    Låg rätt groggy ett tag och kunde sedan snabbt ta mig in på egen maskin.

Vill därför sända ut ett aloha till alla som kör i kylan att ta det försiktigt och hålla koll på sina surfdudes därute!!
    Inte att avskräcka folk bara en liten reminder på att krafterna finns därute 🙂

gurra1978 svarade 18 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • calle_b

Medlem
    4 december, 2006 vid 20:48

Shit, va hände? Träffade du ett isberg? Eller en westcoast-killer-seal?

• gurra1978

Medlem
    4 december, 2006 vid 21:00

Vad du än gjorde så var det bra laddat iallafall :smirk:

Tråkigt att det hände för nu har verkligen säsongen dragit igång på riktigt. Jag ska ner till Vilshärad imorgon och testa stället för första gången. Ska bli skoj. 😀

• jesper_b

Medlem
    5 december, 2006 vid 09:54

Skador är urtrista. Tycker dock de händer lika ofta i shorts som i 5mm gummi. Krya på dig – kroppar som används till vettiga saker brukar vilja läka fort.

Vildshärad första gången: Gurra det var på tiden, det är där du ska hänga på alla sydliga kulingar!

/Jesper B

• endy

Medlem
    6 december, 2006 vid 10:17

Tack för supporten boys, den behövs nu när vinden drar i utanför fönstret på kontoret, gaaahh
    Jag skulle ju ladda såklart, på en bakåt, på något sätt lyckades jag 😛 antagligen få backwind uppe i luften och smockade till mig själv över kinden/örat så två ben i handen bröts….sscchhmmart!
    Behöver jag säga att det var höger hand…mmm så var det.
    Ge järnet!

• gurra1978

Medlem
    6 december, 2006 vid 13:45

Synd att det hände. Idag var det ju rätt kul och imorgon ser det bra ut också. Min kropp hinner knappt återhämta sig mellan surfen. Här är en bild på Bohman från Lejet idag. Pangdrag i 4,2 mellan 10-13 😀 Den snubben vet iallafall hur man gör en bakåt, holy shit vad dem är snygga.

• gurra1978

Medlem
    6 december, 2006 vid 13:51

En till bild bara för att retas lite :smirk: Krya på dig!

• andreas-f

Medlem
    6 december, 2006 vid 14:23

Ja jäklar. Läjet skulle ju vart trevligt att fått segla idag…

• lars_k

Medlem
    6 december, 2006 vid 15:29

Fiina Lejet-bilder!
    De e ju faen att man måste jobba, och att just prognosen för helgen ser käss ut, annars fullt tryck varje dag…
    Krya på dej Endy, förresten! Jäkla trist med skador… 🙁

• Oregistrerade

Gäst
    6 december, 2006 vid 17:53

Lyckades du bryta benen in handen i luften eller vid landning?

Hoppas på snabbt tillfrisknande!

/dr masse ej inloggad

• manno

Medlem
    6 december, 2006 vid 19:09

då kanske jag inte ska säga hur bra vilshärad va idag! fem svängar och feta ramper + sol! nope, det ska jag inte säga… men höll på att sluta illa i ett enfots bakåt-försök!

• gurra1978

Medlem
    6 december, 2006 vid 19:15
    manno;353088 wrote:
    då kanske jag inte ska säga hur bra vilshärad va idag! fem svängar och feta ramper + sol! nope, det ska jag inte säga… men höll på att sluta illa i ett enfots bakåt-försök!

Kul, jag funderade på att åka ner men var ju där igår. Får testa nästa gång det går av. Här är fler bilder från dagen http://www.junkshop.nu/kulingvarning/media/bilder/2006/2006_12_06_Lejet/index.html

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vintersegling take care!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.