-
Vintersurf!
Lite bilder från igår. Stort credd till killen o tjejen som stack ut. Själv bangade jag när jag såg stora isklumpar simma omkring i brytet… Men snart är det väl väck då jävlar.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vintersurf!
Lite bilder från igår. Stort credd till killen o tjejen som stack ut. Själv bangade jag när jag såg stora isklumpar simma omkring i brytet… Men snart är det väl väck då jävlar.
Helvete!! Har all jävla is på västkusten packats in i Apelviken o Lejet???:(
nej, det finns en del i lomma också.. Trodde det skulle vara varmt i söder.
Det gäller bara att välja rätt bräda när det är lite is. Jocke visar hur slipstenen skall dras.
[IMG]http://3.bp.blogspot.com/_UKay9HHouXM/TU-svaWa8mI/AAAAAAAAE14/JrQdLyH2cIc/s400/110204+Premi%25C3%25A4r+Lomma+hamn+%252862%2529.JPG[/IMG]
Läs the-stupid-enaugh-blog 😀
Tack för den benämningen av bloggen…:)
Vi får väl se vad vi kan hitta på för nytt imorgon…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vintersurf!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.