Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vintersurf – en 30-årskris?
-
Vintersurf – en 30-årskris?
Publicerad av hakuna på 26 januari, 2005 vid 13:22Christer på P3 nu handlar om 30-årskris, han hävdade att hans 30-årspolare bland annat har börjat surfa mitt i vintern. Någon som känner sig träffad? 😉
/Niclas – 29 för första gången om en månad
anonym-anvandare svarade 19 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Lyssnar på P3 jag med och känner mig något träffad…
Men trivs bättre än nånsinBäst att inte logga in…
Snart 32… Shit va tiden går
-
Jag lägger in min gamla signatur igen:
- Du som tycker dagarna går och livet flyr
tag dig samman och gör något onyttigt [/list]
Ett ganska bra recept, och vintersurf kan väl aldrig va nyttigt? -
Hehe då har man visst hamnat i en för tidig 30-årskris då? Jag som idag (!) fyllde 24 år.
Har införskaffat mig en stabil digitalkamera iaf, så nu kommer jag nog att bomba er med surfkort när vinden infinner sig (och min hand läkt helt).
-
I Ronneby har vi nog en gubbklubb isåfall. Dom mest aktiva vintersurfarna är mellan 40 och 55 och vi rippar järnet.
Pelle -
Är nog svårt att hitta ngt samband där, på vintern i fiskebäck är väl möjligen den sammanlagda åldern hos seglarna runt 30…..
-
Nog vill de nära och kära få det till en 30 års kris när man sticker ut! Kanske har dom rätt, men lite avundsjuka också. Och ska man nu hålla på med en sport så ska man göra det året om. Jag menar det finns ju rullskidor för längåkare , plastbackar för slalom osv. Så ngn. kris är det inte, tror det kallas livskvalite!
Logga in för att svara.