Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › virtual skipper
Taggad: racing
-
virtual skipper
Publicerad av gargamel på 2 september, 2003 vid 10:06någon som har spelet? var kan man ladda hem det (har demon)?
cambo svarade 20 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 39 Svar -
39 Svar
-
Jag har spelet. Om du vill att jag ska lägga upp det på en ftp kan du säga till. Jag försökte lägga upp det på ftp:n på steffos förut men det kom aldrig upp.
-
Tja!
Jag har spelet och har spelat relativt mycket sedan mars då jag köpte det. Spelet är GRYMT, fast bara om man spelar på nätet. Datorn är inget vidare motstånd och man tröttnar ganska snabbt på att spela mot den. Det jag menar är att du bör köpa spelet så du får ett reg nummer så du kan spela mot hela världen…då är det RIKTIGT roligt.I höst kommer dock Virtual Skipper 3….kanske skall du vänta på den versionen…vad vet jag…
/Svensk mästare i matchracing Virtual Skipper 2 🙂
-
Haha, det var inget skämt heller
-
Synd att jag inte hann köpa spelet i tid innan SM!
PS. Längtar till nästa omgång…
//JIMMY
-
ber att få gratulera till guldet……….
men, hur och var kan man ladda för att träna inför releasen av virtual skipper 3?
-
Härligt att se att du är aktiv på konfen igen Jimmy.
Har saknat dina kommentarer.Marcus
-
Du köpte visst spelet i tid innan SM gamle vän. Du prioriterade dock en sketen Europacuptävling vid Garda istället för den stora händelsen att få spela SM i matchracing i VSK.
🙂
…så det så… -
Har ingen aning om när VSK3 kommer ut. Kanske inte finns tillgängligt i Sverige förrän i vår om vi har otur. Köp VSK2 nu så vet du vad du skall göra vindstilla höstdagar och isiga vinterdagar 🙂
Demo finns att ladda ner på http://www.virtualskipper.nu
Kör hårt!
mvh
Per -
Nä, när jag hade köpt spelet så var det för sent att anmäla sig till SM!
Jag skulle väl aldrig prioritera en EC-tävling före ett SM i VSK2, det var det dummaste jag hört!//JIMMY
-
Jag har nu kollat med återförsäljaren när du beställde spelet och när det levererades till dig. Jag har även kollat upp när deadline var för anmälan till SM och jag skulle härmed bara vilja tala om att….du har alldeles rätt. Du fick spelet levererat en vecka efter deadline för SM. Du hade rätt denna ENDA gång i år och jag är den första att erkänna detta.
😉
/Per -
Tack, stort av dig!
Du verkar ha det ganska soft på jobbet om du hade tid att göra all denna research?
Tänk om du hade lagt denna tid (och alla andra gånger då du flummar omkring på jobbet) på att jobba undan för att sedan ge dig ut på vattnet och träna Formula i stället, då hade du varit grym min vän, antagligen bäst i Sverige! Det hade väl varit nåt att berätta för din fantastiskt söta dotter att pappa minsann varit bäst i Sverige. Fast det är klart nu kan du å andra sidan hävda att du är en jäkel på research!
Ja, ja alla har vi våra prioriteringar…//JIMMY
-
Du rå!
Härligt, detta forum är precis som på kappseglingsbanan, gör man en liten miss så får man veta det, omgående! Fast här kan man ju iof rätta till felen i efterhand…
-
Screenshots från Virtualskipper 3, verkar bli rätt vasst.
http://www.virtualskipper3.com/index.en.html
Tror att det kommer tyvärr att kräva rätt mycket mer av datorn
Henke
Logga in för att svara.