Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing virtual skipper

Taggad: 

• sunkan_

Medlem
    20 september, 2003 vid 18:25

Ser fetenajs ut.. Det vill man ju ha..

• thelee

Medlem
    22 september, 2003 vid 19:03

Det ser ju ql ut, synd bara att ftp:n för demonerladdning är nere, får hoppas att den kommer upp snart igen. Annars blir man ju tvungen att vra kriminel och ta det fulla spelet på DC laugh.gif

• eriksson

Medlem
    30 september, 2003 vid 17:17

Bättre att vänta tills Extreme Windsurfing kommer smile.gif

• malun

Medlem
    30 september, 2003 vid 17:25

Ja, när skall det komma?
    Är det någon som har kvar en länk till sidan med info?

/malun

• malun

Medlem
    30 september, 2003 vid 17:29

info: Extreme Windsurfing

/malun

• swe-16

Medlem
    30 september, 2003 vid 18:45

Ursäkta om jag verkar negativ, men det spelet verkar riktigt, riktigt kasst. Om det är racing man vill åt och tycker kölbåtar går för långsamt kan jag rekommendera VSK2 ändå, men istället för Americas Cup – båtar välja Open 60 trimaraner. Samma typ av starttajming som i formula…samma strategiska och taktiska problem på kryss och undanvind….och tom snabbare än Formula runt en bana.

Är det wave och/eller freestyle-känslan man vill åt verkar i alla fall inte Extreme Windsurfing lösa det problemet.

Kan man spela via nätet med det spelet?…i så fall får det en stjärna av mig. Om inte kommer man garanterat tröttna på det innan räkningen kommit hem. Största fördelen med VSK2 är ju just möjligheten att koppla upp sig och tävla mot hela världen. Fransmännen och Italienarna är för dj-a duktiga, men skärper man sig och gör bra starter och har koll på trim, vindvrid och strömmar så går det att slå dem.

/Party-pooper

• anonym-anvandare

Medlem
    4 oktober, 2003 vid 21:27

håller med partypopparen……det spelet suger….tacka vet jag vsk2 och jag väntar ivrigt på vsk3….dessutom kan man ju ägna sig åt att segla melges 24 i styrka 7….den undanvinden skiljer småpojkarna från oss män!

• thelee

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 02:11

HAHA, är det där verkligen ett spel eller bara en fake-hemsida nån kokat ihop???
    Är det ett spel lär man snart kunna få det tillsammans med ett happyMeal eller ett paket FrostiesFlakes. Hela 6 banor kan man välja mellan…

• eriksson

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 10:09

Dom skulle tydligen släppa en beta i december så man får prova lite…
    Jag tro de kan vara ganska roligt,kul i huvudtaget att dom släpper ett Windsurfing spel till PC.

• eriksson

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 10:15

Sen kan ju jag hålla med om att ser lite oseriöst ut! smile.gif

• ola_p

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 15:19

Jävlig fult e det iaf…
    Skulle det inte vara möjligt att använda virtual skipper med formulagrejer som klass? Kanske läge för att skicka ett par hundra mail å kräva att man kan rejsa formula i nästa version… tongue.gif

• swe-16

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 16:06

Har funderat på det jag också…borde inte vara några större problem tekniskt sett…det är väl snarare det här med utbud och efterfrågan…
    /Per

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 17:59

Svar till:

Jävlig fult e det iaf…
    Skulle det inte vara möjligt att använda virtual skipper med formulagrejer som klass? Kanske läge för att skicka ett par hundra mail å kräva att man kan rejsa formula i nästa version… tongue.gif

[/ QUOTE ]

Du satte nog spiken på hövet ola…..bra förslag, börjar mailbomba direkt, hade ju varit kalasfräckt….allt finns ju redan uppbyggt i vsk2 det är ju “bara” att lägga till en ny klass…..

• wind_freak

Medlem
    28 oktober, 2003 vid 20:18

någon som hört när 3 an kommer

• draaaag_eller

Medlem
    1 december, 2003 vid 13:25

3an släpptes i fredags 28/11… Ska bli riktigt kul att kkomma igång med det!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing virtual skipper

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.