Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing virtual skipper

Taggad: 

• gargamel

Medlem
    1 december, 2003 vid 20:22

måste ha, måste ha……………..

• cambo

Medlem
    3 december, 2003 vid 14:46

Ngn som testat 3:an än?

• wind_freak

Medlem
    4 december, 2003 vid 09:46

jag har inen av dom (bara 2 ans demo) vilken rekomenderas att köpa. komer folk att köpa 3 an så man kan få spöa/bli spöad av andra än datan=)

• anonym-anvandare

Medlem
    11 december, 2003 vid 13:19

vad menar du?
    VSK2 stödjer ju spel över internet också

vsk3 ser inte så mycket annorlunda ut än 2:an

• cambo

Medlem
    11 december, 2003 vid 14:50

Tankade demot men fick de fan inte att fungera, ngn som fått igång det eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2003 vid 11:08

jag fick den att fungera men den är riktigt kass…mycket sämre än VSK2 demon….skarpa versionen skall dock vara bra enligt VSK-spelarna på nätet som fått spelet redan.

• mr_engstrom

Medlem
    16 december, 2003 vid 14:00

Svar till:

Tankade demot men fick de fan inte att fungera, ngn som fått igång det eller?

[/ QUOTE ]
    Var laddade du ner det? Det som är på bild längre upp i denna tråd verkar suga röv. Kan lika gärna spela Tony Hawk och låtsas att man har segel och vatten. crazy.gif

• cambo

Medlem
    16 december, 2003 vid 17:06

http://www.virtualskipper3.com/

Men det verkar som dom tagit bort demot nu, hade lite svårt att förstå vad dom menade men så här står det på sidan:

Due to local territory agreements that are getting organised, we regret to inform you that we will be removing the Buy and Download for Virtual Skipper 3. Rest assured that distribution will be secured in each territory, and your local territory distributor will let you know of the local release date.

Jag har demot i datorn, du får hojta till om du vill ha det skickat.

• cambo

Medlem
    16 december, 2003 vid 17:17

Efter lite efterforskning hittade jag demot

http://www.virtualskipper3game.com/?txtShow=page&ref=downloads

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing virtual skipper

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.