Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Visa ort direkt bland uppradningen av annonserna!

• Visa ort direkt bland uppradningen av annonserna!

Publicerad av dude på 17 september, 2005 vid 15:31

Ofta söker man efter ett snabbt köp, och då är det inte möjligt att skicka efter någonting utan att först se vad det är man köper. Det viktigaste av allt är i detta fall vart produkten finns att köpa. Jag yrkar alltså på att, direkt i uppradningen av all annonser, visa “Ort” för var annons bland de andra kolumnerna “Annonser”, “Visningar”, “Skick”, “Pris” och “Inlagd”.

Det finns säkert andra skäl till att man skulle vilja se “Ort” direkt i uppradningen för alla annonser. Så vad säger ni, tycke rni inte att vi gör så att vi ser vart det går att köpa var pryl på en gång i stället för att behöva öppna varje annons?

Om inte annat får man en känsla av vart det finns grejer att köpa och kan kanske tänka sig att åka över på en prognos för att dessutom köpa lite prylar under resans gång.

Alla säljare tjänar på det hela!

(De enda som möjligen skulle förlora på det är köparna som kan pruta ner på prylar för att ingen annan orkat ta sig tid över att tänka över vad det innebär att köpa från olika orter.)

Hoppas ni tycker samma sak som jag!

Niklas

ettanp svarade 19 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • rabbit

Medlem
    17 september, 2005 vid 16:31

Det känns som att motsvarande funktionalitet redan finns där?

Om du skriver tex “Stockholm” i sökfönstret uppe till höger så får du alla annonser där de angett Stockholm som ort.

Du kan ju få några “felaktiga” träffar om någon nämnt Stockholm i texten, i stil med; “-skickas absolut inte till Stockholm”, men i övrigt så fyller det ju funktionen du eftersöker?

/rabbit

• fjant

Medlem
    17 september, 2005 vid 16:53

problemet är ju att endast ett fåtal skriver vilken ort prylarna finns på i sin fritext.
    Jag håller med Dude!

/Fjant

• rabbit

Medlem
    17 september, 2005 vid 17:22

Svar till:

problemet är ju att endast ett fåtal skriver vilken ort prylarna finns på i sin fritext.
    Jag håller med Dude!

/Fjant

[/ QUOTE ]

DOH! Prova först. cool.gif

Den tar orten, den söker inte bara i “fritexten”.

/rabbit

• ettanp

Medlem
    17 september, 2005 vid 18:54

Trots att man kan söka på ort namnet så saknar jag också att man inte snabbt kan se var i landet grejeena finns…för oss som bor i skåne tex finns det en del ställe man kan tänka sig att köra till.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Visa ort direkt bland uppradningen av annonserna!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.