Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › VISNING: Onshore Short Film Festival
-
PS. Henning, du får fan välja om du ska vara wake-fascist eller Mac-fascist. Man kan inte vara dubbelfascist.
-
Andy*
Gäst27 mars, 2009 vid 19:59hengo;537516 wrote:Det är därför man inte jobbar med HD 🙂Att jobba med HD är inget problem om man gör på rätt sätt 🙂 Har man inte datorkapaciteten att jobba i native format så kan man helt enkelt göra mindre proxy filer som man klipper i och online’a i efterhand.
-
Ser fram emot det grymt mycket! Ska bli riktigt kul att se vad ni platat ihop.
Kör hårt grabbar!
-
Och jo, man kan inte vara macfascist, så det räknas inte. Det går tyvärr bara att vara pc-idiot.
-
Kom igen nu Habo, Lellee och Anton, hur svårt kan det vara att klippa en film? Se så lätt det är.
-
haha, jag hade lätt röstat på den där filmen om den vatt med i OSFF =)
-
Den där jäkla ”Load Project” som fastnar på 99% har man ju stirrat på i några timmar sammanlagt vid det här laget…
-
Hade jag fått en krona för varje gång jag hört det där hade jag varit fett rik nu.
-
Jag har en extern hårddisk med eSATA (expresscard 34)kort passande MacBook Pro om någon vill ha lite mer plats för filer och med snabb överföring…
Logga in för att svara.