Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vita eller svarta fenor?
-
gh0st;567048 wrote:Har jobbat hela helgen utan tillgång till nätet. Jag jobbar nere i Habo idag om du är sugen på att komma ner? Annars försöker jag ta lite bilder ikväll. Slå mig en pling på 0707-664066
Oki – bäst…
jag väntar på bilden, ska ut och kitea nu :tongue:
-
Är det samma hålavstånd på wakefenor? i sådana fall kan jag iaf fixa ner till 0.8″ både vanliga å i manlig aluminium.
-
Samma avstånd men wakefenor är ofta längre och kitefenor sitter ofta närmare kanten så wakefenor kan ofta sticka ut utanför tipparna på kitebrädan.
-
kom precis hem efter en lång dag på stranden tar bilder imorgon. =)
-
Gadget;567037 wrote:De som bevisat sin manlighet med att kiteloopa sönder en kroppsdel och har utomskandinaviska namn erhåller för närvarande 98,5 % rabatt.
Pensionärer och sigenare har 50 %.
Jag erbjuder också en begränsad upplaga på förfrågan till endast portoavgift för att jag är en sån hyvens kille och för att det för tillfället föreligger ett större intresse för feedback än för profit. :tongue:Shiiit! Jag uppfyller ju det där första! 🙂 Jag pm:ar så diskuterar vi mer.
-
gh0st;566193 wrote:Jag har ett set helt nya gula A-boards 4.5cm G10 och ett par helt nya svarta 2009 4.5cm Cabrinha fenor. Har även beggade 2008/09 flexifoil pads o straps.
YoHoo . . .
blire nån bild?
-
KiteLife;569503 wrote:YoHoo . . .
blire nån bild?
Glömde =)
Här är en bild på Cabrinha 2009 fenan: -
o här är Aboards fenan fast den jag har är gul men annars precis samma:
-
gh0st;569629 wrote:kan ta egna bilder om du vill med.
Det var mest paddsen & stropparna jag va sugen på…
-
Dude, Clabbe is renting my appartment.. I wouldn´t sell fins that belonged to him (or anyone else). I returned his board and the stuff that came with it like 3-4 weeks after he lent it to me… I got these ones from the Cabrinha center I worked at in Greece.
…..and why am I even explaning this… to you?
-
KiteLife;569634 wrote:Det var mest paddsen & stropparna jag va sugen på…
Ahh just det ja. Som dessa men strapsen är svarta.
-
gh0st;569654 wrote:…..and why am I even explaning this… to you?
haha woo someone on the bleed?
Logga in för att svara.